تلاش‌های ناکام معاندین برای اعدام یک ماموستا | مجازات اعدام محمد خضرنژاد به حبس تبدیل شد سرویس مدرسه برای کدام دانش‌آموزان «رایگان» است؟  غلامحسین کرباسچی مجرم شناخته شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بازداشت ۴ دزد حرفه‌ای و کشف حدود ۶۰ پرونده سرقت فوتبال خونین| دعوای پسربچه‌ها در بازی به قتل انجامید در ادامه روز پر حادثه مشهد؛ حریق آزمایشگاه خاک مهار شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) انهدام باند ۱۲ نفره کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در پوشش پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ آتش سوزی کلینیک دامپزشکی در خیابان صارمی مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین پدر جوان به دلیل شیطنت فرزند خردسالش| قاتل متواری شد ثبت گواهی ولادت از چه زمانی الکترونیکی می‌شود؟ دلیل تفاوت بوتاکسی که سیاستمداران می‌زنند | سیاستمداران ایرانی بعد از ۶۰ سالگی چه عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند؟ حریق منزل مسکونی در خیابان ابراهیمی مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تکمیلی| تلاش ۷۰ آتش نشان برای جلوگیری از انفجار تریلی‌ها در کمربند سبز مشهد (حاوی تصاویر دلخراش) دستگیری ۲ مامور قلابی پلیس در مشهد تصادف شدید کامیون و تانکر حمل سوخت در مشهد + تصاویر (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد کمک درمانی ارتش جمهوری اسلامی به زوج‌های نابارور شاغل در نیروی زمینی بازدید ۱.۴ میلیون گردشگر خارجی از ایران در سه ماه شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد شکار سردسته باند کوسه جنوب با شلیک پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

لزوم حساسیت مسئولان نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید

  • کد خبر: ۲۰۰۲۶۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
لزوم حساسیت مسئولان نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مسائل اقتصادی با محوریت مردم برای ما بسیار مهم است و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت قضایی از فعالیت‌های قانونی مدیران اجرایی اعلام می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در جمع مسئولان و کارکنان مجموعه سنگ آهن خواف خواستار تشکیل کمیته ویژه برای بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه شد.

وی افزود: همه باید نسبت به حقوق مردم حساس باشند، بر این اساس هیچ مدیری اجازه ندارد بگوید این مسئله به من ارتباطی ندارد، چرا که همه ما در برابر مردم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی با تشریح سیاست‌های مجموعه قضایی گفت، یکی از مهمترین اقدامات دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضایی در استان، تلاش در زمینه رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و برطرف کردن موانع چرخه تولید می‌باشد و خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های خوبی نیز به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در خصوص مسائل مجموعه سنگ آهن خواف با صدور دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی دقیق مسائل و تلاش در جهت برطرف کردن آن‌ها؛ گفت: مسائل اقتصادی با محوریت مردم برای ما بسیار مهم است، بر این اساس آمادگی خود را برای هرگونه حمایت قضایی از فعالیت‌های قانونی مدیران اجرایی اعلام می‌کنیم.

وی با خطاب قرار دادن به دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان گفت: دادستان‌ها در راستای دفاع از حقوق عامه باید ضمن تعامل حداکثری با مجموعه اجرایی بر حسن اجرای قانون نیز نظارت ویژه داشته باشند. حقوق قانونی مربوط به بهسازی شرایط عمومی در منطقه خواف باید به صرف توسعه و آبادانی منطقه شود که البته باید از اقدامات مدیران قضایی و اجرایی شهرستان خواف در این راستا تقدیرکرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با اشاره به لزوم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی نسبت به منطقه خود گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی اقدامات در راستای ایفای این مسئولیت‌ها توسط مجموعه معادن در منطقه انجام شده، اما انتظار می‌رود تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی در این راستا به نحو مطلوب به انجام برسد

گفتنی است در این بازدید رئیس کل خراسان رضوی دستور داد تا کمیته‌ای با حضور مسئولان استانی و این شهرستان برای بررسی مشکلات و اقدامات لازم در خصوص مجموعه سنگ معدن خواف با محوریت معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی تشکیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->