افزایش فشارها برای برکناری نتانیاهو | پس از گانتس یک عضو دیگر کابینه جنگ استعفا کرد رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ دستی خواهد بود + فیلم ادعای رژیم صهیونیستی: چهار اسیر آزاد شده در منزل یک عضو حماس زندانی بودند توافق بایدن و ماکرون درباره صرف دارایی‌های توقیفی روسیه باقری: ایران و ترکیه شرکای پایدار در منطقه هستند | بازدارندگی پوشالی اسرائیل با «وعده صادق» عیان شد بن گویر: آمده‌ام تا اسرائیل را نجات دهم! گانتس بالاخره استعفا داد پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین طاهامحمدی، امام جمعه سابق همدان نتانیاهو: به پیروزی کامل، نابودی حماس و آزادی همه گروگان ها متعهد هستیم مخبر: هیچ تعللی در گره‌گشایی از مردم جایز نیست حزب الله با موشک‌های زمین به هوا جنگنده‌های اسرائیلی را فراری داد وقوع حادثه امنیتی در خلیج عدن (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) پورمحمدی: شرایط کشور مجالی برای آزمون و خطا نمی‌گذارد واکنش کرملین به ادعای مقامات آلمانی برای جنگ با روسیه پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی مودی برای سومین دوره نخست وزیری سوگند یاد کرد + فیلم هزاران حامی مردم مظلوم غزه در لندن به خیابان‌ها سرازیر شدند+ فیلم ۳ اسیر صهیونیست دیگر، قربانی جنگ‌افروزی نتانیاهو شدند + فیلم قطر: جنگ علیه غزه یک نقطه عطف در تاریخ خاورمیانه و جهان است شمار شهدای جنایت اسرائیل در اردوگاه «النصیرات» به ۲۷۴ نفر افزایش یافت
سرخط خبرها

حمله حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی

  • کد خبر: ۲۰۰۱۰۴
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
حمله حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که چندین مرکز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن چند موضع و مرکز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف موضع‌های صهیونیستی «الضهیره» و «المناره» با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد: موضع «مالکیه» را با موشک برکان هدف قرار دادیم. این موشک به صورت مستقیم به موضع مالکیه اصابت کرد.

حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن موضع‌های صهیونیستی «رامیا»، «البحری» و پادگان «شومیرا» خبر داد.

همچنین رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که چند موشک در شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» در الجلیل علیا سقوط کرده است، اما آژیرهای هشدار این منطقه فعال نشده‌اند.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «الخیام»، «یارون» و «عیتا الشعب» و همچنین شهرک «رب تلاتین» را گلوله‌باران کرد.

علاوه بر این جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «یاطر» را بمباران کردند.

همچنین خبرنگار المیادین گزارش داد که سقوط گلوله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی روی یک خانه در شهرک «عیتا الشعب» به آتش‌سوزی در این خانه انجامید، اما تلفاتی را در پی نداشت.

پیش از این نیز منابع خبری اعلام کردند که الجلیل غربی واقع در شمال اراضی اشغالی با چندین موشک از سمت لبنان هدف قرار گرفته است. خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر هشدار در این منطقه اشغالی به صدا درآمده است. از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «عیترون» و «محیبیب» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->