ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟ تلاش شاهی برای درخشش در پاریس مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد
سرخط خبرها

وضعیت ناامیدکننده هافبک پرسپولیس برای بازگشت به میادین

  • کد خبر: ۱۹۹۴۹۵
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
وضعیت ناامیدکننده هافبک پرسپولیس برای بازگشت به میادین
کادر پزشکی پرسپولیس از وضعیت بهبودی امیری رضایت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید امیری بعد از تقریباً ۷۰ روز از مصدومیتش از ناحیه همسترینگ هنوز نتوانسته به میادین بازگردد. البته او در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان برای دقایقی کوتاه راهی میدان شد اما مصدومیتش تشدید و مدتی را نیز خانه‌نشین شد.

امیری برای بازگشت دوباره به میادین زیرنظر پزشک دیگری کار درمانش را آغاز کرد و قرار بود یک ماهه به میدان بازگردد اما بعد از گذشت این مدت شرایط او چندان امیدوارکننده نیست. پزشکان به امیری گفته‌اند که ممکن است با بازگشت دوباره به میادین از نواحی دیگر دچار مصدومیت شود و به این خاطر باید حداقل یکی دو هفته‌ای تمرینات سخت بدنی داشته باشد تا عضلات ضعیف‌شده‌اش تقویت شود. این اتفاق می‌تواند چند هفته دیگر امیری را دور از میادین نگه دارد در حالی که او در تلاش است که خود را به جام ملّت‌ها برساند.

در هر صورت امیری این روزها مجبور است توصیه پزشکان را اجرا کند در غیر این صورت مصدومیت شدید دیگری در انتظارش خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->