عصمت‌اللهی: در اندیشه بلند امام مرز جغرافیایی معنایی نداشت بیگانگی طالبان با دیپلماسی | پافشاری کابل بر پایان کار سرکنسول افغانستان در مشهد نخبگان افغانستانی از جایگاه امام خمینی (ره) در جهان اسلام گفتند تسهیلات جمهوری اسلامی ایران برای زائران افغانستانی اربعین ۱۴۰۳ مهاجران افغانستانی محله گلشهر در مراسمی یاد شهید رئیسی را گرامی داشتند نماینده افغان تبار پارلمان استرالیا پس از محکومیت جنایات اسرائیل استعفا داد احتمال بارندگی شدید در ولایت‌های بدخشان و نورستان (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) واکنش وزارت خارجه به درخواست طالبان برای تغییر کادر سرکنسولگری مشهد | منطبق با روش‌های بین‌المللی اقدام کنید تیم ملی فوتسال افغانستان آنالیزور اسپانیایی به خدمت گرفت ساعت کاری مرز ماهیرود افزایش یافت | رشد وزنی ۹۰ درصدی صادرات به افغانستان از مرز ماهیرود عبدالله عبدالله از کمک‌های ایران به مردم افغانستان قدردانی کرد تیم ملی فوتسال افغانستان قبل از جام جهانی در ۳ تورنمنت شرکت خواهد کرد آمریکا و آلمان درباره پیوستن اوکراین به ناتو هشدار دادند برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در جام جهانی ازبکستان طرح پوشش بیمه‌ای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز ساکن ایران آغاز شد سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: در جام جهانی همه راه‌ها به تیم‌های بزرگ ختم می‌شود سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: برای شگفتی سازی به جام جهانی می‌رویم کاظمی‌قمی در مشهد: از هر ابتکار و پیشنهادی در راستای رشد افغانستان حمایت می‌کنیم + فیلم حسین شمس: به تیم ملی فوتسال افغانستان خوش‌بینم، آنها سرنترسی دارند تیم ملی افغانستان در جام جهانی فوتسال با آرژانتین، آنگولا و اوکراین هم‌گروه شد
سرخط خبرها

نکاتی مهم درباره دریافت کارت هوشمند اتباع خارجی

  • کد خبر: ۱۹۸۹۰۷
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
نکاتی مهم درباره دریافت کارت هوشمند اتباع خارجی
از روزهای گذشته توزیع کارت هوشمند برای اتباع خارجی مقیم ایران آغاز شده است. در این گزارش به نکاتی مهم درباره دریافت کارت هوشمند اتباع خارجی اشاره شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نکاتی مهم درباره کارت هوشمند اتباع خارجی:

- در حال حاضر کارت‌های هوشمند به خانوار‌هایی تحویل داده می‌شود که کارت همه چاپ شده باشد، و همه اعضای خانوار دارای کارت آمایش ۱۷ باشند.

- کارت کار برای افراد ذکور (مرد) بین ۱۸ تا ۶۰ سال، به صورت اجباری می‌باشد. در صورتی که دانش‌آموز و یا دانشجو هستند می‌بایست گواهی اشتغال به تحصیل سال جدید را در روز نوبت به دفتر ارائه کنید تا از کارت کار معاف شوید.

- مردان ۱۸ تا ۶۰ سال در صورتی که دارای بیماری هستند و یا از کار افتاده هستند، می‌بایست نامه پزشک جدید (امسال) را در روز نوبت ارائه نمایند تا از کارت کار معاف شوند. (در زمان نوبت گرفتن یک قطعه عکس فرد بیمار جهت دریافت نامه پزشک همراه داشته باشید)

- خانوار‌هایی که دارای بیمار هستند لازم است در زمان گرفتن نوبت، یک قطعه عکس از فرد بیمار، جهت دریافت نامه پزشک به همراه داشته باشند.

- افراد شاغل در صورتی که دارای شغل ثابت و دارای کارفرما هستند مثل فروشندگی، تعمیرکار، خیاط و... می‌بایست فرم قرار داد کار جدید را از دفاتر بگیرند و در روز نوبت به همراه کپیِ کارت ملی کارفرما ارائه نمایند.

- افراد شاغلی که دارای کارفرما نیستند و به صورت خویش‌فرما هستند، الزاماً آدرس محل کار و کد پستی محل کار را به همراه داشته باشند.

- ارائه آدرس دقیق محل سکونت و شماره همراه  و کد پستی محل سکونت الزامی می‌باشد و در صورتی که کد پستی ندارید از دفاتر پیشخوان و یا پست منطقه اقدام به دریافت کد پستی کنید. (کد پستی ۱۰ رقمی می‌باشد)

- حضور تمامی اعضای خانوار در روز نوبت الزامی می‌باشد.

- با توجه به اینکه روی کارت‌های جدید (کارت هوشمند) فقط کد یکتا درج می‌شود، در صورت نیاز از کارت‌های آمایش۱۷ و هویت ۱۶ خود کپی تهیه نمایید.

- ارائه اصل مدارک (کارت آمایش و کارت کار) در روز نوبت الزامی می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->