قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۶ درصدی ذخایر سد‌های مشهد (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم!
سرخط خبرها

برخورد مرگبار خودروی سواری با ستون برق در مشهد + فیلم (۱۶ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۸۷۶
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
برخورد مرگبار خودروی سواری با ستون برق در مشهد + فیلم (۱۶ آذر ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با تیر برق در بلوار "توس" مشهد ۲ کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده روستای «کاظم آباد» در بلوار توس، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی توس به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ با سه سرنشین مرد از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با تیر برق متوقف شده بود.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در این رخداد راننده ۳۰ ساله و سرنشین ۲۷ ساله به علت شدت جراحات در دم جان باخته بودند و سرنشین صندلی عقب خودرو نیز به شدت مجروح شده بود که با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->