اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro
سرخط خبرها

نسخه اندروید اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت برای افراد نابینا و کم‌بینا منتشر شد

  • کد خبر: ۱۹۸۵۸۵
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
نسخه اندروید اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت برای افراد نابینا و کم‌بینا منتشر شد
مایکروسافت به‌تازگی اپلیکیشن Seeing AI را برای ۳ میلیارد کاربر اندرویدی در دسترس قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز -  این شرکت از سال ۲۰۱۷ تاکنون، این اپلیکیشن کاربردی را فقط برای iOS عرضه کرده بود. Seeing AI با استفاده از هوش مصنوعی، به افراد نابینا و کم‌بینا در انجام کار‌هایی مانند شناسایی اسکناس، خواندن دست‌خط و توصیف صحنه‌ها کمک می‌کند.

براساس گزارشی جدید، اکنون اپلیکیشن Seeing AI برای دانلود در اندروید به‌صورت رایگان منتشر شده است. این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای کمک به جامعه نابینایان و کم‌بینایان استفاده می‌کند. افراد نابینا می‌توانند کار‌های روزانه مانند خواندن یک نوشته یا منو، تشخیص اسکناس و شناسایی تصاویر را با کمک این اپلیکیشن انجام دهند. برای استفاده از Seeing AI، کاربران باید با دوربین گوشی خود از سوژه موردنظر عکس بگیرند تا هوش مصنوعی بتواند محتویات عکس را برای آن‌ها تشریح کند.

مایکروسافت برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷، کار روی اپلیکیشن Seeing AI را به‌عنوان یک پروژه تحقیقاتی آغاز کرد. اما اندکی بعد این اپلیکیشن در دسترس عموم نیز قرار گرفت. تاکنون Seeing AI فقط برای iOS در دسترس بوده، اما حالا در اندروید نیز قابل استفاده است.

نسخه اندروید اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت برای افراد نابینا و کم‌بینا منتشر شد

این اپلیکیشن درحال‌حاضر فقط از ۱۸ زبان پشتیبانی می‌کند و متأسفانه زبان فارسی جزو این زبان‌ها نیست، اما مایکروسافت وعده داده است که در سال ۲۰۲۴، تعداد زبان‌ها را به ۳۶ عدد افزایش دهد.

همچنین مایکروسافت دو ویژگی جدید نیز به نسخه‌های iOS و اندروید اضافه کرده است:

توضیح بیشتر برای عکس‌ها: علاوه بر ارائه خلاصه‌ای کوتاه از عکس‌ها، اکنون می‌توان روی گزینه «اطلاعات بیشتر» کلیک کرد تا هوش مصنوعی توضیحات کامل‌تری، شامل جزئیات بسیار بیشتر درباره آنچه در تصویر وجود دارد، ارائه دهد.

چت‌کردن با هوش مصنوعی: پس از اسکن‌کردن یک نوشته، علاوه بر شنیدن کلمه‌به‌کلمه آنچه اسکن شده است، می‌توان با Seeing AI نیز چت کرد تا درباره موضوعاتی مانند موارد موجود در منو، قیمت یک مورد در رسید یا خلاصه‌کردن یک مقاله، اطلاعات بیشتری کسب کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->