محمود صادقی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ثبت نام کرد + فیلم فیلم | محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد + صحبت‌ها و حواشی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد + فیلم آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند
سرخط خبرها

معاون وزیر خارجه روسیه به آمریکا هشدار داد

  • کد خبر: ۱۹۷۳۴۷
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
معاون وزیر خارجه روسیه به آمریکا هشدار داد
یکی از دیپلمات‌های ارشد روسی امروز (چهارشنبه) گفت، اگر آمریکا انتظار پیروزی در یک رقابت تسلیحاتی دیگر را دارد، باید بداند که اشتباه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در امور روابط با آمریکا، کنترل تسلیحات و عدم اشاعه به روزنامه ایزوستیا گفت: درگیری نظامی بین روسیه و ناتو را نمی‌توان رد کرد.

وی ادامه داد: شرایط کنونی برای مذاکرات تسلیحاتی با واشنگتن مساعد نیست.

این دیپلمات روس همچنین گفت: اگر آمریکا انتظار پیروزی در یک رقابت تسلیحاتی دیگر را دارد باید بداند که اشتباه می‌کند. ما در برابر این تحریکات تسلیم نمی‌شویم بلکه می‌توانیم تضمین کنیم که امنیت خودمان را تضمین خواهیم کرد.

روابط روسیه با کشور‌های غربی از زمان حمله این کشور به اوکراین در فوریه گذشته میلادی به شدت وخیم شده است و مسکو اکنون می‌گوید که با "غرب جمعی" در اوکراین مبارزه می‌کند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نیز به غرب گفته که وقتی درباره استفاده از تسلیحات اتمی در صورت تهدید شدن تمامیت ارضی روسیه صحبت می‌کند، بلوف نمی‌زند.

ریابکوف همچنین بار دیگر بر موضع روسیه درباره این مساله تاکید کرد که مسکو به درگیری نظامی با ناتو تهدید نمی‌کند، اما این را هم گفته که احتمال تشدید تنش بین دو طرف به اقدامات ائتلاف نظامی ناتو بستگی دارد.

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه خاطرنشان کرد: این روند تماما به ناتو بستگی دارد. روابط مسکو با واشنگتن به قدری بد است که امکان گسست روابط وجود دارد، اما روسیه هرگز آغازگر چنین روندی نخواهد بود.

ریابکوف همچنین گفت: اوضاع برای تبادل سیگنال‌هایی درباره مذاکره در مورد کنترل تسلیحات مساعد نیست.

وی همچنین ادامه داد، آمریکا به طور فزاینده‌ای بر ایجاد ناآرامی در داخل روسیه متمرکز است و قصد دارد پوتین را برکنار کند. درگیری بین روسیه و واشنگتن به واقعیتی بدل شده که باید با آن مبارزه کرد. آمریکا هم به جنگ چند جانبه علیه روسیه دست زده و هم به تغییر رهبری روسیه و سازماندهی یک کودتای داخلی در کشور.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->