تولیت آستان قدس رضوی: حضور هیئت‌های خارجی در یادبود شهدای دولت، جایگاه رفیع نظام را نشان داد از سرتیپ‌دوم سیدطاهر مصطفوی، خلبان پرواز رئیس جمهور شهید چه می‌دانیم؟ دعای تبدیل مصیبت به جایگزین بهتر جایگاه مردم‌داری در باورهای اسلامی تابوت شهید و صندوق عهد برادری ایرانیان از سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس جمهور شهید چه می‌دانیم؟ درباره پاداش صبر بر سختی‌ها و مصائب | حکم خدا را امضا کنید پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به سید حسن نصرالله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: سفرم به حج دستور شهید رئیسی بود + فیلم مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور جمعی از طلاب جهان اسلام در مشهد برگزار شد لباس شهادت قواره همه نیست رحمتی که مالک دل‌ها بود | درباره زندگی و زمانه شهید مالک رحمتی روایت دفن نایب‌التولیه‌ها در حرم مطهر رضوی مروری بر فعالیت‌های قرآنی شهید رئیسی | در رثای رئیس‌جمهور قرآنی حبیبِ امام رضا علیه السلام دلیل محبوبیت شهید سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز چه بود؟ او مردمی نبود، خود مردم بود سلام ایران بر ابراهیم | پنج روایت از سوگواری مردم در فراق شهید جمهور مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود مزار رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در کدام صحن حرم امام رضا(ع) قرار دارد؟
سرخط خبرها

نقش‌آفرینی زنان در فاطمیه را روایت کنید

  • کد خبر: ۱۹۷۰۱۰
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
نقش‌آفرینی زنان در فاطمیه را روایت کنید
سازمان هیأت و تشکل‌های دینی همزمان با ایام عزاداری فاطمیه، طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیأت‌ها به ویژه نقش‌آفرینی زنان را عملیاتی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و برپایی مجالس عزاداری فاطمیه، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سومین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیأت‌ها در ایام فاطمیه به خصوص هیأت‌های کوچک با موضوع نقش زنان در تقویت پیوند‌های اجتماعی و جهادتبیین و نشر خوبی‌ها برگزار می‌کند.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند مانند یک خبرنگار، حس و حال هیأت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. روایت‌های برتر در رسانه‌های کشور و فضای مجازی این سازمان منتشر می‌شود.

راویان برتر هیأت‌ها در فاطمیه از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. روایت‌های برگزیده این طرح بناست در تلویزیون و رسانه‌های معتبر کشور بازنشر داده شود.

نقش‌آفرینی زنان در فاطمیه را روایت کنید

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا دهم دی‌ماه است.

ارائه روایتی از نقش مادران در ایجاد و تقویت پیوند‌های اجتماعی در قالب و بستر هیأت‌های مذهبی، امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با انعکاس تشریح و روایت برنامه‌های جانبی هیأت مانند کمک‌رسانی به نیازمندان، حل مسائل و مشکلات محله، روایت اقدام شاخص هیأت در موضوع فلسطین و غزه، ثبت و نگارش مهمترین محور‌های سخنرانی‌های جلسه، وصف و روایت مداحی شاخص هیأت خودتان، روایت اتفاق خاص و ویژگی متفاوت هیأت نسبت به دیگر مجالس، وصف و روایت مجالس روضه‌های خانگی به خصوص مجالس قدیمی و قدمت‌دار، روایت حضور دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مجالس فاطمیه و فضای حسینیه کودک، معرفی و تفدیر از مادران شهدا در بستر هیأت، روایت فعالیت زنان موفق از جمله سوژه‌های پیشنهاد شده برای روایت‌گری به هیأت خبرنگاران است.

طرح هیأت خبرنگار در ایام ماه محرم و همچنین ماه صفر و اربعین حسینی هم از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از ۲ هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیأت‌ها شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->