طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود
سرخط خبرها

ریلزهای اینستاگرام را چطور دانلود کنیم؟ + آموزش

  • کد خبر: ۱۹۶۲۶۱
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
ریلزهای اینستاگرام را چطور دانلود کنیم؟ + آموزش
اینستاگرام امکان دانلود ریلز‌های حساب‌های عمومی را برای کاربران سراسر جهان فعال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان حالا به چنین قابلیتی دسترسی دارند. پیش از این تنها می‌توانستید ریلز‌ها را برای مشاهده در آینده در حساب خود ذخیره کنید.

به گفته موسری، روی ویدیوی دانلودشده واترمارک اینستاگرام با نام حسابی که آن را منتشر کرده، قرار می‌گیرد که در این زمینه تفاوتی با تیک‌تاک ندارد.

روش دانلود ریلزهای اینستاگرام

دانلود ویدیو‌های ریلز اینستاگرام با ویژگی جدید این شبکه اجتماعی کار سختی نیست. برای این‌کار تنها کافیست روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و سپس در منویی که باز می‌شود، گزینه دانلود را انتخاب کنید. به همین راحتی می‌توانید ویدیو‌های ریلز را دانلود کنید، البته همان‌طور که گفتیم، روی آن‌ها واترمارک قرار می‌گیرد.

ریلزهای اینستاگرام را چطور دانلود کنیم؟

گفتنی است که حساب‌ها می‌توانند مانع از دانلود ریلز‌های خود شوند، حتی اگر صاحب حساب عمومی باشند. برای غیرفعال‌کردن قابلیت دانلود ریلزها، باید به تنظیمات، حریم خصوصی و ریلز و ریمیکس بروید. در این بخش گزینه Allow people to download your Reels را غیرفعال کنید.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که درصورتی‌که ویدیوی مدنظرتان آهنگ دارای کپی‌رایت داشته باشد، هنگام دانلود ویدیو، آهنگ حذف می‌شود؛ بنابراین نمی‌توانید از این روش برای دانلود آهنگ استفاده کنید.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->