تمدید مهلت ۵ روزه برای احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ جبهه اصلاحات زیر بار کاندیدای نیابتی نخواهد رفت خبر بازداشت علی پروین صحت ندارد وزارت اطلاعات رفتار نامزدها و حامیان آن‌ها را رصد می‌کند ویدئو | خودسوزی شهروند اردنی در اعتراض به روابط کشورش با اسرائیل نتایج بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات ۸ تیر چه زمانی اعلام می‌شود؟ اخلاقی: سنگ‌اندازی کشور‌های اروپایی خللی در پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران ایجاد نمی‌کند رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت: کرونا هنوز قربانی می‌گیرد یک مرد ناشناس به نخست‌وزیر دانمارک حمله‌ کرد منظور از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انصراف داد تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل منزل نتانیاهو و درخواست برای توافق تبادل اسرا + فیلم حمله موشکی حزب‌الله به تجمع صهیونیست‌ها سنتکام: یمن چهار موشک بالستیک ضدکشتی بر فراز دریای سرخ شلیک کرد پروژه جدید با دروغ عجیب درباره سلامتی رهبر انقلاب اکثر صهیونیست‌ها مخالف ادامه دولت نتانیاهو هستند مقام حزب الله: رژیم صهیونیستی می داند که برای حمله به لبنان سلاح کافی در اختیار ندارد جهاد اسلامی: موضع مقاومت درباره آتش‌بس هرگز تغییر نخواهد کرد حمایت پاکستان از قراردادن نام ارتش اسرائیل در لیست سیاه جنایت علیه کودکان چند انفجار سهمگین حیفای اشغالی را لرزاند (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) نیوزویک: اسرائیل ۲۴ساعته از حزب‌الله شکست می‌خورد
سرخط خبرها

مدال‌آوران مسابقات هانگژو با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

  • کد خبر: ۱۹۵۵۱۱
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
مدال‌آوران مسابقات هانگژو با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند
روز چهارشنبه (اول آذر) مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و همچنین قهرمانان رویدادهای یک سال گذشته با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقام معظم رهبری همواره ورزشکاران قهرمان را الگویی برای جوانان نظام جمهوری اسلامی دانسته و از نخبگان ورزشی به عنوان سفیران اخلاق، معنویت و فرهنگ ایرانی یاد می‌کنند.

تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب بر این است که ورزش قهرمانی یکی از مؤلفه‌های راهبردی برای ترویج فرهنگ و هویت انقلاب اسلامی در دنیاست و از همین‌رو با مهم شمردن جایگاه قهرمانان، همواره دیدار‌هایی را با آن‌ها داشته‌اند.

علاوه بر ورزشکارانی که در جریان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی صاحب مدال شدند، ورزشکارانی که طی یک سال گذشته از حضور در میادین مختلف بین‌المللی به مدال دست یافتند نیز در این دیدار صمیمانه حضور خواهند داشت.

این ملاقات در روز چهارشنبه، اول آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی هانگژو برگزار شد. کاروان ایران در بازی‌های آسیایی صاحب ۵۴ مدال شامل ۱۳ طلا، ۲۱ نقره و ۲۰ برنز شد و در جایگاه هفتم ایستاد. در بازی‌های پاراآسیایی هم کاروان ایران به ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز دست یافت و در جدول توزیع مدال‌ها در جایگاه دوم قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->