جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

کیهان تاکاهاشی، بازیکن ایرانی‌ژاپنی والیبال کیست؟ + سوابق تیم‌ها

  • کد خبر: ۱۹۵۴۰۳
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کیهان تاکاهاشی، بازیکن ایرانی‌ژاپنی والیبال کیست؟ + سوابق تیم‌ها
بازیکن ایرانی‌ژاپنی با عقد قراردادی راهی تیم جیتکت حاضر در لیگ برتر والیبال ژاپن شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیهان تاکاهاشی که اولین بار نامش در مسابقات آسیایی بر سر زبان‌ها افتاده بود روز گذشته با عقد قراردادی به تیم والیبال جیتکت ژاپن پیوست. تاکاهاشی پس از عقد قرارداد با این باشگاه در مصاحبه‌ای به هواداران جیتکت گفت: اسم من کیهان تاکاهاشی است و تصمیم دارم به جیتکت ستینگ بپیوندم. خیلی خوشحالم که می‌توانم در چنین تیم بزرگی بازی کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم کمک کنم تا هدفمان قهرمانی باشد. از حمایت شما سپاسگزاریم.

ستاره دورگه والیبال ژاپن، ۱۳ اکتبر سال ۲۰۰۳ در شهر آساهی به دنیا آمد. کیهان از پدری ایرانی و مادری ژاپنی متولد شده و به گفته خودش اوایل دنبال فوتبال رفته و یک مصدومیت ساده او را به سمت والیبال سوق داد. قد ۱۹۳سانتی این بازیکن در کنار وزن ۷۸کیلوگرمی‌اش او را به یکی از استعداد‌های والیبال در ژاپن تبدیل کرده و تاکاهاشی حالا یکی از گزینه‌های اصلی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در پست دریافت‌کننده قدرتی است.

کیهان در کارنامه بازیگری‌اش سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های دبیرستان ناراشینو و دانشگاه هوسی را هم دارد و جیتکت اولین تجربه این بازیکن در سطح لیگ یک ژاپن برای این بازیکن خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->