کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

هنجارشکنی در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه شریف در کیش + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۵۰۹۰
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
  • ۴
هنجارشکنی در جشن فارغ التحصیلی  دانشگاه شریف در کیش + فیلم
انتشار تصاویری از جشن فارغ‌التحصیلی در پردیس جزیره کیش دانشگاه صنعتی شریف که همراه با هنجارشکنی بود موجی از انتقادات را به‌همراه داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی انتشار ویدیویی کوتاه از جشن فارغ التحصیلی تعدادی از فارغ التحصیلان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف در فضای مجازی، دکتر علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در صفحه ایکس خود نوشت: پیرو اتفاقات ناهنجاری که در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف افتاده است، وزیر علوم دستور پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه ظرف ۴۸ ساعت صادر کرد.

تعداد بازدید : 1786

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص حواشی به‌وجود آمده در مراسم دانش‌آموختگی پردیس بین‌الملل کیش این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

در متن اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف آمده است: «مراسم دانش‌آموختگی ۸۱ نفر از دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲، برگزار شد. متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی، مواردی از عدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رئیس دانشگاه شد. دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم‌کردن ناهنجاری اتفاق افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسئولین دانشگاه به برخورد جدی با مسببین این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته‌اند را در اسرع وقت اعلام می‌نماید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سیده زهرا سعیدی کوشالشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
1
1
با عرض تاسف از این هنجارشکنی وقیحانه، به منظور جلوگیری از تکرار علاوه بر برخورد قاطع مسببین و مسولان باید با فارغ اتحصیلان هنجار شکن نیز برخورد قاطعانه ای صورت بگیرد. واقعا فاتحه سیستم آموزشی رو از مدارس تا دانشگاه رو باید خواند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
2
1
با چنین اعمال خلاف عرف و شأن اسلامی باید برخورد قاطع صورت گرفته تا زمینه فساد از مراکز علمی برچیده شود...
سید مرتضی
Iraq
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
2
1
دانشگاهی که خروجیش یه تعداد آدم هنجارشکن و غربزده باشند باید فاتحه اش رو خوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
من فقط به این فکر میکنم چرا هر چی زشته هنجارشکنی میشه. کسی می دونه چرا ؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->