بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور چگونه با صرفه‌جویی در مصرف برق، خودروی اتومات جایزه بگیریم؟ نرخ طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش چارتری پرواز‌ها در ایام اربعین | ضوابط پرواز‌ها تا هفته آینده اعلام می‌شود قانون جدید برای تعیین اجاره‌بها | نرخ براساس تورم اعلام می‌شود تنوع فایل‌های اجاره در منطقه گاز مشهد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مشهد، قطب تولید پهپاد‌های کشاورزی قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز | کاهش قیمت طلا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) صندوق تثبیت بازار سرمایه ۶.۵ همت سهم خرید وام ۴۰۰ میلیون‌تومانی مسکن محرومان ابلاغ شد + شرایط
سرخط خبرها

پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا و سکه از قیمت‌ها در بازار (۲۴ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۶۳۵
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا و سکه از قیمت‌ها در بازار (۲۴ آبان ۱۴۰۲)
بازار طلا و سکه این روز‌ها حرکت آن‌چنانی در قیمت‌ها ندارد و به نوعی می‌توان گفت بازار به یک آرامش قیمتی رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دیروز قیمت‌ها در بازار طلا تقریباً در یک نرخ ثابت ماند. قیمت سکه در کانال ۲۸میلیون تومان نوسان اندکی داشت و  حدود ۵۰هزار تومان گران شد. طلا هم در محدوده ۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان در حرکت بود.

با این حال، روند کلی بازار حاکی از آن است که قیمت سکه در یک هفته گذشته حدود ۱۳هزار تومان و طلا ۱۸هزار تومان ارزان شده است.

بنا به این گزارش، در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران ۲میلیون و ۴۱۶هزار تومان و سکه بهار آزادی ۲۸ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان قیمت دارد.

در همین خصوص، نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با این وضعیت اظهار داشت: علیرغم افزایش ۱۲دلاری قیمت اونس جهانی، در بازار‌های داخلی قیمت طلا و سکه کاهش یافت که دلیل این امر نبود تقاضا و افت نرخ ارز بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته کاهش قیمت طبیعی در بازار داشتیم، اضافه کرد: در این هفته نوسان یک تا ۳ درصدی گاهی ۵درصدی در بازار داشتیم که طبیعی است این نوسانات از اونس جهانی و بازار ارز تأثیر می‌گیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ثبات بازار طلا و سکه گفت: پس از گذشت یک ماه قیمت‌ها به ثبات خوبی رسیده است. صنعت طلا در بخش تولید شرایط بحرانی دارد، باید مقداری سمت و سوی تقاضا برای خرید مصنوعات طلا بیشتر شود، مردم نیز حق دارند؛ منتظر هستند ببیند آیا این ثبات قیمت مقطعی است یا بلندمدت.

بذارافشان افزود: فضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه مهیاست. مردم منتظر کاهش یا افزایش خاصی نباشند و زمانی که تصمیم می‌گیرند مبادلات خود را انجام دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان پیش‌بینی کرد قیمت‌ها در نهایت نوسان یک تا ۳ درصدی با همان شرایط کنونی ادامه داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->