تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت
سرخط خبرها

نتانیاهو زیر بار شکست امنیتی اسرائیل نرفت

  • کد خبر: ۱۹۴۱۴۷
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
نتانیاهو زیر بار شکست امنیتی اسرائیل نرفت
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسئولیت شکست امنیتی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی حماس را نپذیرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، نتانیاهو امروز یکشنبه با طفره رفتن از پاسخ به مجری شبکه سی‌ان‌ان در مورد اینکه آیا مسئولیت شکست امنیتی اسرائیل را می‌پذیرد؟، گفت: آیا بوش مسئولیت حمله ۱۱ سپتامبر را قبول کرد؟ آیا روزولت پس از پرل هاربر مسئولیت آن را پذیرفت؟

 نتانیاهو ادامه داد: آتش‌بسی که با آن موافقت خواهیم کرد، همان آتش‌بسی است که منجر به آزادی کامل اسرا می‌شود.

وی افزود: ما درباره توقف موقت جنگ صحبت می‌کنیم، نه آتش‌بس کامل و پایان دادن به جنگ.

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به همه کسانی که من را به بی مسئولیتی متهم می‌کنند می‌گویم پس از جنگ به آن‌ها پاسخ خواهم داد.

نتانیاهو همچنین در گفتگوی دیگری با شبکه ان‌بی‌سی ادعای مضحکی را مطرح کرد که اسرائیل پیشنهاد سوخت به بیمارستان شفا غزه داده، اما حماس آن را رد کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال ان‌بی‌سی نیوز در مورد اینکه آیا ادعا‌های اسرائیل مبنی بر وجود پست فرماندهی حماس زیر بیمارستان اصلی غزه به خطر انداختن جان بیماران و کودکان را توجیه می‌کند؟ مدعی شد: بر عکس ما شب گذشته پیشنهاد ارائه سوخت کافی به آن‌ها دادیم تا بیمارستان فعال باشد، زیرا ما جنگی با بیماران یا غیرنظامی‌ها نداریم.

ادعای نتانیاهو درحالی است که رژیم صهیونیستی در غزه عامدانه اهداف غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد و حملات آن‌ها به این منطقه بیش از ۱۱ هزار شهید بر جای گذاشته است.

نتانیاهو در ادامه بیان کرد: ارتش اسرائیل گفت روز یکشنبه آماده خارج کردن کودکان از الشفا است، اما مقام‌های فلسطینی گفتند مردم هنوز داخل گرفتار هستند و سه نوزاد تازه متولد شده جان دادند و ده‌ها نفر در خطر قطعی برق هستند. 

او در ادامه ادعا کرد: حماس که در بیمارستان‌ها پنهان می‌شود سوخت برای بیمارستان نمی‌خواهد. آن‌ها می‌خواهند سوختی را که از بیمارستان‌ها می‌گیرند به تونل‌های خود می‌برند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که احتمال یک توافق در مورد اسرا با حماس وجود دارد. او از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

وی به ان‌بی‌سی نیوز گفت: فکر می‌کنم هر چه کمتر در اینباره بگویم، شانس‌ها در مورد اینکه محقق شود افزایش خواهد یافت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->