ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان
سرخط خبرها

کامبک بزرگ نیان در مشهد (۲۱ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۱۳۷
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
کامبک بزرگ نیان در مشهد (۲۱ آبان ۱۴۰۲)
نیان الکترونیک در هفته پنجم لیگ برتر والیبال شهداب یزد را در سالن مهران مشهد شکست داد.

به گزارش شهر‌آرانیوز، هفته پنجم لیگ برتر والیبال امروز در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم‌های نیان الکترونیک و شهداب یزد از ساعت ۱۶ امروز در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نیان به پایان رسید.

نیانی‌ها که در دو ست نخست عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ هر دو ست را به حریف یزدی خود واگذار کردند.

شاگردان حامد صمدی که با ۲ شکست متوالی خارج از خانه پا به میدان گذاشته بودند و خود را در آستانه سومین شکست متوالی می‌دیدند، در ست سوم به خود آمده و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ این ست را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند. 

در ست چهارم نیز نیانی‌ها پر قدرت ظاهر شدند و توانستند شهداب را ۲۵ بر ۱۷ مغلوب کنند تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم نیاز شاگردان صمدی با حمایت پرشور هواداران خود توانستند شهداب را ۱۵ بر ۸ شکست دهند تا صاحب یک پیروزی بزرگ خانگی مقابل شهداب یزد شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->