خبرنگاران مشهد، نائب‌الزیاره خبرنگاران شهید غزه شدند + فیلم اکران مستند امیدبان در سینما مهر کوهسنگی مشهد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کپی برابر محرومیت؟ | ماجرای کپی‌برداری از یک نمایشنامه و واکنش‌ها به حکم شورای نظارت بر تئاتر مشهد کنسرت «پازل» روی صحنه سالن میلاد + زمان برگزاری آلبوم شریفیان در میان بهترین‌های سال ۲۰۲۴ مجله سانگ لاینز آلبوم «برهان من» منتشر شد ویژه‌برنامه‌های تلویزیون در ۱۴ و ۱۵ خرداد + زمان پخش مهران مدیری با «ساعت ۶ صبح» در راه سینما «جان برنساید» نویسنده اسکاتلندی درگذشت فراخوان هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد + جزئیات بهروز افخمی «فرزند صبح» را به هوش مصنوعی می‌سپارد همه‌چیز در مورد سریال «در انتهای شب»، سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش این جای خالی دیگر پر نمی‌شود ماه آسمان نگارگری | درباره استاد «رضا بدرالسما» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«سرباز قاسم سلیمانی» به چاپ سوم رسید

  • کد خبر: ۱۹۳۷۳۱
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
«سرباز قاسم سلیمانی» به چاپ سوم رسید
کتاب «سرباز قاسم سلیمانی» زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی به چاپ سوم رسید.

به گزارش شهرآرانیوز کتاب «سرباز قاسم سلیمانی» زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی به چاپ سوم رسید.

این کتاب روایاتی کامل و مستند از زندگی شهید قاسم سلیمانی است. روایاتی که از تولد در دامنه کوه‌های سخت و کودکی قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک شروع می‌شود، به روز‌های جنگ و انقلاب می‌رسد، از جنگ هشت‌ساله و حضور قاسم سلیمانی در جبهه می‌گوید تا جدال با اشرار و داعش و پایان جکومت آن و شهادت.

اینکه چطور قاسم سلیمانی به یکی از اثرگذارترین چهره‌های سیاسی و نظامی معاصر تبدیل شد؛ فراز و فرود‌های تلخ و شیرین و مهمی در زندگی‌اش به وجود می‌آورد که بسیاری در پیِ دانستن آن هستند و همه این‌ها را می‌توان در کتاب «سرباز قاسم سلیمانی» به قلم مصطفی رحیمی خواند. اما روایت‌های مستندی را که در این کتاب وجود دارد نمی‌توان تنها به خواندن زندگی‌نامه یک فرمانده تعبیر کرد؛ در این کتاب بخش‌هایی از تاریخ را هم می‌خوانیم؛ تاریخی که قاسم سلیمانی هم به نوعی بخشی از آن بوده و رد پا و سایه‌اش در این مقاطع محسوس است. خواننده کتاب «سرباز قاسم سلیمانی» با وقایع مهم و پرچالشی از تاریخ ایران و جهان روبه‌رو شود؛ در حالی که تصویر زندگی پر فراز و فرود یک ژنرال باهوش را هم می‌بیند.

کتاب «سرباز قاسم سلیمانی» توسط انتشارات خط مقدم در ۵۳۲ صفحه و ۲۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->