پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویری از انتقال پیکر شهدای حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهور تمامی امتحانات نهایی دانش آموزان امروز برگزار خواهد شد(۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند
سرخط خبرها

انهدام باند پولشویی ۱۰۰ میلیاردی (۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۳۱۵۲
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
انهدام باند پولشویی ۱۰۰ میلیاردی (۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام باند هشت نفره پولشویی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال کسب اطلاعات و اخبار به دست آمده با موضوع پولشویی، پرونده‌ای با این موضوع تشکیل شده و رسیدگی به آن در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت. بررسی کارآگاهان نشان داد که فردی به هویت معلوم با شیوه و شگرد فروش خودرو‌های صفر کیلومتر به قیمت کارخانه مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از تعداد ۱۳۷ نفر از شهروندان پول دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه در جریان بررسی‌ها مشخص شد که متهم اصلی پرونده از طریق مرز زمینی از کشور خارج شده است، گفت: انجام اقدامات برای ردیابی اموال و دارایی‌های متهم در دستورکار قرار گرفت که در جریان تعداد سه دستگاه آپارتمان، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان انواع ارز متعلق به این فرد شناسایی و توقیف شد.

رحیمی با بیان اینکه در این رابطه هفت نفر که در رابطه با جرائم پولشویی و متواری شدن متهم به خارج از کشور نقش فعال و گسترده‌ای داشتند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: این افراد به همراه متهم اصلی که جمعا هشت نفر هستند، شکل یک باند با یکدیگر فعالیت داشتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پلیس اینترپل متهم اصلی در حین ورود به کشور شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد. این فرد با تبدیل وجوه دریافتی از مردم به ملک و ارز و ... سعی در پول شویی و گم‌کردن رد مبالغ داشت که با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی ناکام ماند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->