قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۶ درصدی ذخایر سد‌های مشهد (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم!
سرخط خبرها

جمع آوری ۹۴۴ معتاد متجاهر در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۱۲۱۷
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
  • ۱
جمع آوری ۹۴۴ معتاد متجاهر در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۹۴۴ معتادمتجاهر و خرده فروش موادافیونی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح یک هفته‌ای پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها، ۱۲۳ خرده فروش را در پاکسازی مناطق مختلف سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ۱۷ کیلو و ۸۵۶ گرم انواع موادمخدر آماده فروش کشف و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع موادمخدر از آن‌ها استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ نگهبان با بیان اینکه در بازه زمانی اجرای این طرح ۸۲۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق‌های موادمخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز باپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند گفت: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد فیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
0
لطفاً جای دور نروید داخل لاین صدمتری ازپل خیام تافجر تادلتان بخواد معتادها باانواع واقسام آلات وادوات درحال دود ودم هستن لطفا سربزنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->