نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

دست‌نیافتنی مثل هادی رضایی

  • کد خبر: ۱۹۱۱۲۱
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
دست‌نیافتنی مثل هادی رضایی
سرمربی مشهدی تیم ملی والیبال نشسته ایران با قهرمانی دربازی‌های پاراآسیایی بیستمین مدال طلای حرفه‌ای خود را به گردن آویخت.

شهرآرانیوز، برای تکمیل افسانه «رضایی» نیازی نبود آبشار آخر پسر ۲۴۶ سانتی‌متری تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران به قلب زمین قزاق‌ها بنشیند. افسانه رضایی پیش از آغاز تورنمنت هم تکمیل شده بود و همین‌که نام هادی رضایی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو کنار این تیم قرار گرفت، کافی بود تا بیستمین طلای تاریخ حرفه‌ای این مربی را برایش کنار بگذاریم.

هادی رضایی، سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران، همراه با این تیم دیروز توانست به سادگی آب خوردن، بلکه راحت‌تر از آن، به مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برسد؛ مدالی که شاید از حیث مدال‌آوری برای کاروان ایران که در این دوره از رقابت‌ها فراوان طلا صید می‌کند، چندان اهمیت نداشت، اما از حیث تاریخ‌سازی و افزایش افتخارات این مرد در دنیای والیبال‌نشسته، مهم بود. رضایی بی‌تردید پرافتخارترین مرد تاریخ ورزش ایران است.

یاران رضایی در مسیر قهرمانی

هادی رضایی که در سال‌های گذشته نشان داده است به جوان‌گرایی در تیم‌ملی والیبال‌نشسته هم اعتقاد دارد، برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چهار بازیکن جدید را همراه خود به چین برد؛ چهار چهره‌ای که پیش از رقابت‌ها از آن‌ها به‌عنوان بازیکنان آینده‌ساز والیبال‌نشسته ایران یاد کرد. او در این تورنمنت دو بازیکن خراسانی را هم در کنار خود داشت؛ مهدی بابادی که سال‌هاست در کنارش افتخارآفرینی می‌کند و علی پورسمنانی که به‌عنوان یکی از چهره‌های جدید به والیبال‌نشسته معرفی شده است و در این تورنمنت هم توانست عملکرد قابل‌قبولی از خود بر جا بگذارد.

مسیر آسان برای تیم جان‌سخت

اینکه تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران در دو دهه گذشته چند دست به حریفان آسیایی و جهانی باخته، در ذهن هواداران نمانده است. زیرا ایران در بیشتر رقابت‌هایش با هدایت رضایی همه حریفان را ۳ بر ۰ برده است. درست شبیه همین دوره از مسابقات که ایران همه بازی‌هایش را ۳ بر ۰ برد و بدون حتی یک دست باخته قهرمان آسیا شد. ایران در فینال و مقابل تیم‌ملی قزاقستان هم کار سختی نداشت و به‌ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ بر حریف چیره شد تا یک فینال بی‌هیجان را پشت سر بگذارد.

دست‌نیافتنی!

نگاهی به آمار خیره‌کننده رضایی

سرمربی مشهدی تیم‌ملی والیبال‌نشسته در مقام بازیکن سه طلای پاراالمپیک و چهار طلای قهرمانی جهان را در کارنامه داشته است. او در مقام سرمربی پا را فراتر از باور گذاشته و توانسته است با تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران چهار طلا و دو نقره پاراالمپیک را به دست آورد و در رقابت‌های قهرمانی جهان هم پنج طلا، یک نقره و دو برنز را برای کشورمان به ارمغان آورد.

رضایی در بازی‌های پاراآسیایی هم در هر چهار دوره مدال طلا را برای ایران به دست آورده است تا به رکوردی جالب برسد. کسب بیست مدال طلا، سه نقره و دو برنز در مقام بازیکن و سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران در دوران ورزش حرفه‌ای از هادی رضایی یک «افسانه» ساخته است؛ افسانه‌ای که بعید است حالاحالا‌ها ورزشکاری بتواند به آن نزدیک شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->