بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

اولین برد نیان الکترونیک مشهد پیش چشم تماشاچیان + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۰۸۱۹
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
اولین برد نیان الکترونیک مشهد پیش چشم تماشاچیان + فیلم
نیان الکترونیک موفق شد در دومین هفته از لیگ برتر والیبال مس رفسنجان را شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوم لیگ برتر والیبال عصر امروز در شهرهای مختلف ایران برگزار شد. نیان‌الکترونیک مشهد نیز در سالن مهران مشهد پذیرای مس رفسنجان بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد مس عبور کند.

شاگردان حامد صمدی که ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرده بودند در ۳ ست بعدی با عملکرد خوب خود موفق شدند با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ شاگردان محمد محمدکاظم را شکست دهند.

بدون شک ستاره نیانی‌ها در این دیدار پوریا یلی بود که به عنوان بازیکن سابق تیم ملی و تنها بازیکن باتجربه مشهدی‌ها هر موقع از بازی که کار گره می‌خورد، یک تنه کار را برای نیان در می‌آورد.

بدین ترتیب نیان الکترونیک برخلاف فصل گذشته در دومین دیدار خود در لیگ برتر صاحب برد شد تا نشان دهد تیمی آماده روانه مسابقات کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->