ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی و میدان شهید فهمیده (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی تمدید نمی‌شود | مهلت تا پایان خردادماه تشکیل کمیته برخورد با متخلفان آبگیری سدهای مشهد افزایش استفاده از ظرفیت دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد از ۲درصد به ۴درصد درباره مزرعه «محمدآباد» و کال «قره خان» مشهد| نگاهی به بیرون دروازه پایین خیابان مشهد منازل ساکنان شهرک صبا مشهد بعد از ۲۵ سال سند دار شد تدوین برنامه عملیاتی شهرسازی برای منطقه ثامن مشهد کوچ صنایع محور غرب مشهد با دریافت امتیاز جلسه آسیب‌شناسی سیلاب مشهد برگزار می‌شود شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سنگ‌فرش یکی از کوچه های خیابان نمایشگاه مشهد + پاسخ ‌‏هدف‌گذاری ۴ میلیون مترمربع آسفالت معابر مشهدمقدس در سال ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در محدوده حرم مطهر رضوی + پاسخ «خط زیارت» تمام خطوط مترو مشهد را بهم متصل می‌کند اعمال‌قانون ۱۷۴۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) برگزاری دورهمی کودکانه «همه چشم‌ها خیره به رفح» با محوریت نقاشی در مشهد + فیلم افتتاح پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه چرم کشور در شهرک صنعتی چرمشهر مشهد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار امروز و فردا در مشهد ادامه دارد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوار ملک‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) وقوع آتش‌سوزی در مجموعه پدیده شاندیز (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه سپند
سرخط خبرها

شاهد رشد فزاینده‌ای در حوزه سرانه‌های فضای سبز بانوان خواهیم بود

  • کد خبر: ۱۹۰۵۷۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
شاهد رشد فزاینده‌ای در حوزه سرانه‌های فضای سبز بانوان خواهیم بود
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: تا پایان این دوره مدیریت شهری شاهد رشد فزاینده‌ای در حوزه سرانه‌های فضای سبز بانوان خواهیم بود.

فاطمه سلیمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: کمیسیون بانوان در این دوره از مدیریت شهری شکل گرفت که در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت‌های خود را آغاز کرد. در حوزه نرم افزاری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی وترویجی است. بخش دیگر آن مربوط به اقدامات سخت افزاری بود که به توسعه فضا‌های ویژه بانوان پرداختیم.

وی با بیان اینکه توسعه پارک‌های بانوان با عنوان شهربانو اتفاق می‌افتد تاکید کرد: سالن ورزشی شهربانو میثم که چند هفته گذشته افتتاح شدرا داشتیم. همچنین بهینه سازی بخش‌هایی از پارک‌های بانوان که از دوره قبل داشتیم در حال بهسازی است از جمله اقدامت ما در این حوزه است.



به گفته عضو شورای شهر مشهد، تا آخر سال شهربانو بسیج تکمیل خواهد شد. شهر بانو آفتاب منطقه قاسم آباد و طرق طراحی‌های آن در حال انجام است و مرحله مناقصه رفته است. مسلما تا پایان این دوره مدیریت شهری شاهد رشد فزاینده‌ای در حوزه سرانه‌های فضای سبز بانوان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: مراکز رویش هم برای بانوان مشهدی طراحی شده است، چندین مرکز رویش افتتاح شده است و چندین مرکز دیگر در حال پیگیری هستیم که در جا‌هایی که نیاز بیشتری دارند و مراکز کم برخوردارمحسوب می‌شوند این مراکز ایجاد شوند.

وی یادآورشد: در کمیسیون بانوان و خانواده توجه ویژه‌ای هم به زنان سرپرست خانوار هم شده است مصوباتی که شورای شهر مشهد داده ۵۰ درصد تخفیف برای این دسته بانوان در بازار‌های میادین و ۳۰ درصد تخفبف برای خدمات تاکسیرانی در نظر گرفته شده است.

این مسئول شهری افزود: سعی شده در ماتریس مخاطبی که اززنان داریم هم گروه‌های خاص و بانوان را در نظر بگیریم. مسلما جای کارخیلی است، اما ایت افدامات گامی برای شروع فعالیت‌هایی ویژه در حوزه بانوان در مشهد است. در تفاهم نامه که با معاونت بانوان ریاست جمهوری انجام شد، مشهد به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده که مناسب سازی شده و حامی حوزه بانوان دراین تفاهم نامه مطرح شد،که بتواند در اینجا اقدامات خوبی را انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->