۶۲۰ مرکز نیکوکاری در استان وظیفه جمع آوری گوشت قربانی نیکوکاران را برعهده دارند اهدای اعضای فوتسالیست مشهدی، به سه بیمار زندگی دوباره بخشید وزیر بهداشت در مشهد: موفقیت‌های بزرگ در مهار کرونا، بزرگ‌ترین مدال افتخار برای حوزه سلامت است مرگ کودک ۱۰ ساله مشهدی بر اثر ابتلا به هاری زورگیران جوادیه دستگیر شدند (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) چرا پایداری طبقه متوسط مهم است؟ چهار کشته و مجروح بر اثر واژگونی خودرو ۴۰۵ در محور سبزوار به شاهرود (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) توقف خط‌تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی یک مورد ابتلا به مالاریا در نیشابور ثبت شد ورود به دنیای تبهکاران؛ کینه‌ای که باعث قتل نارفیق شد جنایت به‌خاطر یک مشت طلا! غرفه فروش کفن‌های میلیونی تعطیل شد مرد معتاد، همسرش را برای پول موادمخدر به قتل رساند جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد مرگ دختربچه نکایی پس از حمله دلخراش سگ ولگرد عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: ایران و افغانستان چاره‌ای جز همکاری در حوزه محیط زیست ندارند رهاسازی فاضلاب، ۱۳ خانواده در مه‌ولات خراسان‌رضوی را روانه دادگاه کرد پایان درگیری‌های مسلحانه اراذل‌و‌اوباش در شرق مشهد + عکس اعلام «شهریه» مدارس غیردولتی | هرگونه هزینه‌های تجملاتی ناسازگار با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی «ممنوع» است
سرخط خبرها

از ٣٠ شهرستان خراسان رضوی، ١٣ شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند (۲۹ مهر ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۸۹۹۶۴
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
از ٣٠ شهرستان خراسان رضوی، ١٣ شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند (۲۹ مهر ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ٣٠ شهرستان این استان، ١٣ شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از روز گذشته شاهد ناپایداری‌های جوی در سطح استان بودیم که بیشترین وزش باد در شهرستان سرخس با ٧٢کیلومتر بر ساعت رخ داد.

وی افزود: همچنین از ٣٠شهرستان، ١٣شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند. بیشترین بارندگی از ایستگاه‌های اصلی دانشگاه بینالود طرقبه ۶میلیمتر و ایستگاه فرودگاهی مشهد ۵میلیمتر بارش ثبت شده است.

رضایی‌پور تأکید کرد: با توجه به متفاوت بودن بارش‌ها از ایستگاه باران سنجش سطح شهر بیشتر بارش از منطقه پنجتن حدود ١١،٨میلیمتر و فرامرز عباسی ١١ میلیمتر و هدایت ١٠،۵ میلیمتر گزارش شده است.

گفتنی است؛ هم اکنون از شهرستان‌های تربت حیدریه، کاشمر، درگز و سبزوار پدیده گرد و غبار و گردو خاک گزارش شده که تا ظهر امروز ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ به تدریج سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و امروز وضعیت جوی استان پایدار خواهد شد و تا روز یکشنبه ادامه دارد. همچنین در نیمه شمالی بین ۴ تا ۶ درجه دما کاهش می‌یابد، اما فردا و روز سه‌شنبه روند افزایش دما را خواهیم داشت و روز دوشنبه به صورت موقت مجدد کاهش دما رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٢ و ٢۶ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات با ۶درجه کاهش به ٢٠درجه و در خنک‌ترین ساعات بدون تغییر همان ١٢درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته قوچان با ٣درجه و شهرستان تایباد با دمای هوای ٣١درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->