اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

آزمون امیدوار به حضور در ترکیب ثابت رم

  • کد خبر: ۱۸۹۹۵۲
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
آزمون امیدوار به حضور در ترکیب ثابت رم
سردار آزمون پس از حضور موفق در تورنمنت چهارجانبه اردن امیدوار است حداقل برای دیدار آتی رم در سری آ بتواند جای ثابتی در ترکیب تیم داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات چهارجانبه اردن موفق شد در دو مسابقه با تیم‌های میزبان و قطر پیروز شود و به مقام قهرمانی این تورنمنت دست پیدا کند.

سردار آزمون بازیکن ملی پوش تیم فوتبال «آ اس رم» اگرچه در این فصل لیگ ایتالیا فرصت زیادی برای ورود به زمین پیدا نکرد و در کل حضور چشمگیری در تیمش نداشت، اما در تورنمنت اردن حضور موفقی با تیم ملی داشت. او در بازی نخست ایران برابر اردن موفق به زدن یک گل شد و در بازی فینال با تیم قطر هم گل چهارم ایران را به ثمر رساند و در مجموع بازی موفق و قابل قبولی ارائه داد.

این ملی پوش فوتبال امیدوار است این حضور موفق در تیم ملی در بازگشت به تمرینات تیم فوتبال «رم» مورد توجه «خوزه مورینیو» قرار بگیرد و فرصت بازی و خودنمایی به او داده شود.

علاوه بر این، مصدومیت «پائولو دیبالا» هم دیگر شانس سردار برای بازگشت پررنگ‌تر به ترکیب رم است. دیبالا در آخرین بازی تیم رم مقابل کالیاری پیش از تعطیلات فیفادی مصدوم شد و به همین دلیل ۴ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود. البته پایگاه خبری «آمو روما» گزارش داده است که دیبالا مشغول انجام تمرینات آماده سازی است و امیدوار است بتواند خود را به بازی با اینتر برساند.

تیم فوتبال رم روز یک شنبه ۳۰ مهر در هفته نهم «سری آ» ایتالیا میزبان «مونزا» خواهد بود. چهارم آبان در لیگ اروپا به مصاف «اسلاویا پراگ» می‌رود و ۷ آبان با اینتر بازی می‌کند. بر این اساس سردار می‌تواند امیدوار باشد در صورت نرسیدن دیبالا، در بازی آینده تیمش در سری آ به میدان برود.

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->