آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) قالیباف: ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد قالیباف مرخصی می‌گیرد کنعانی: جامعه جهانی برای توقف جنایت‌ها در غزه به مسئولیت حقوقی خود عمل کند | تشکیل ستاد برگزاری انتخابات در خارج از کشور استعفا؛ سرنوشت سومین وزیر کابینه نتانیاهو اعلام قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بهادری‌جهرمی: حکمرانی آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌محور و تحول‌خواهانه بود | ایشان پای جوانان را به تمام حوزه‌های مدیریتی بازکردند حواستان باشد، مردم دارند نگاه می‌کنند کنعانی: ادعای یک‌جانبه کویت درباره «آرش» مردود است باقری‌کنی: در نشست بریکس مشارکت فعال خواهیم داشت + فیلم رسانه آمریکایی: اخراج نظامی از نیجر تحقیر راهبردی برای واشنگتن بود سازمان ملل: شرایط کودکان فلسطینی در غزه اسفناک است یورش شهرک‌نشینان به خانه‌های فلسطینیان و به‌آتش‌کشیدن آن‌ها حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۳۵ شهید برجای گذاشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد اوکراین: جنگنده سوخو-۵۷ روسیه را سرنگون کردیم اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی برگزار می شود؟ + تاریخ، ساعت و جزئیات مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد خودکشی نظامیان صهیونیست رکورد زد کوبا: قتل عام مردم در النصیرات سند دیگری از نسل‌کشی اسرائیل است
سرخط خبرها

سخنگوی وزارت خارجه: هیچ سناریویی درباره جنگ غزه بعید نیست

  • کد خبر: ۱۸۹۳۴۴
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
سخنگوی وزارت خارجه: هیچ سناریویی درباره جنگ غزه بعید نیست
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه محور مقاومت دست بسته نخواهد ماند، خاطرنشان کرد که صهیونیست‌ها بدانند هیچ سناریویی بعید نیست.

به گزارش شهرآرانیوز ناصر کنعانی در گفتگو با المیادین تاکید کرد که شاهد جنگ نابرابر علیه مردم فلسطین در غزه هستیم و این اقدام بسیار جنایتکارانه است.

وی گفت که ما شاهد نسل‌کشی مردم فلسطین هستیم.

کنعانی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که اوضاع رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کنند بر این باورند که این رژیم بعد از ۷ اکتبر دیگر مثل قبل نخواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه گفت که مقاومت دست بسته نخواهد ماند و پاسخی پیش‌گیرانه انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت که محور مقاومت محدود به جبهه خاصی نیست و صهیونیست‌ها بدانند که هیچ سناریویی بعید نیست.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به لبنان گفت: بر اساس درکم از واقعیت‌های مقاومت به جنایتکاران جنگی و حامیان آن‌ها در منطقه هشدار می‌دهم تا دیر نشده جنایت‌های جنگی خود را متوقف کنند و شاید تا ساعات دیگر دیر شود.

وی گفت: هنوز فرصت سیاسی برای جلوگیری از وقوع یک بحران گسترده در منطقه وجود دارد. امروز بعد از این نشست با نماینده دبیر کل سازمان ملل در منطقه دیدار خواهم داشت و به او می‌گویم وقت ابتکار و فرصت سیاسی همچنان وجود دارد، ولی فردا دیر است.

امیرعبداللهیان همچنین روز دوشنبه در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: امروز با همتایانم در تونس، مالزی و پاکستان گفتگو کردم. بر ضرورت توقف فوری کشتار و جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه و ارسال سریع کمک‌های انسان‌دوستانه به این منطقه تاکید شد. تصریح کردم زمان برای راه‌حل‌های سیاسی روبه پایان است و گسترش احتمالی جنگ در دیگر جبهه‌ها به مرحله اجتناب‌ناپذیر نزدیک می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->