ترافیک سنگین در بزرگراه ها، خیابان کوثر، میدان آزادی و میدان شهید فهمیده ( ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) همه محور‌های شریانی و اصلی خراسان رضوی باز هستند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر، به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم + فیلم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد
سرخط خبرها

قلندرشریف: دهمین نمایشگاه شهر هوشمند نیاز به خلاقیت ویژه‌ای دارد

  • کد خبر: ۱۸۹۱۴۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
قلندرشریف: دهمین نمایشگاه شهر هوشمند نیاز به خلاقیت ویژه‌ای دارد
شهردار مشهدمقدس گفت: سازمان فاوای شهرداری مشهد با حرکت به سوی هوشمندسازی خدمات باید زمینه را برای افزایش کیفیت زندگی در شهر‌ها و رضایت از خدمات شهری را برای مردم فراهم کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف اظهار داشت: کلانشهر مشهد برای افزایش میزان کیفیت خدمات به استراتژی مشخص و برنامه‌ریزی نوآورانه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه شهر یک اکوسیستم انسانی بزرگ است، گفت: هوشمندسازی شهر‌ها یکی از مسائلی است که امروز باید بسیار موردتوجه مدیران شهری باشد، زیرا با هوشمندسازی شهر می‌توان در برابر افزایش فشار‌های جمعیتی ایستادگی و بهره‌وری زیرساخت‌های شهر را بالا ببرد.

شهردار مشهدمقدس تلاش برای افزایش میزان خدمات هوشمند در شهر را یک وظیفه بر دوش مدیران شهری عنوان کرد و افزود: در شرایطی که افزایش جمعیت جهان زمینه را برای مصرف بی‌رویه انرژی فراهم کرده وظیفه داریم با حرکت به سوی هوشمندسازی شهر‌ها وظیفه خود را در راستای مقابله با این مخاطرات زیست محیطی انجام دهیم.

قلندرشریف با بیان اینکه هوشمندسازی شهر‌ها نقش سازنده‌ای در پیشرفت شهر‌ها دارد، گفت: سیاست‌گذاران و مسئولان شهر در حال بررسی راه‌حل‌ها هستند تا خدمات جدیدی را به روشی کارآمد، پاسخگو و پایدار برای جمعیت زیادی از مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: مدیران کلانشهر‌ها باید در برنامه کاری خود موضوع هوشمندسازی شهر‌ها را در دستورکار قرار دهند و از ظرفیت‌های علمی و نخبگانی برای توسعه این خدمت استفاده کنند.

شهردار مشهدمقدس با اشاره به نیاز مبرم شهر مشهد به توسعه خدمات شهر هوشمند گفت: در شهر مشهد به عنوان یک شهر بین‌المللی همواره تلاش شده تا ابتکارعمل براساس نیاز‌های شهروندان پایه‌گذاری شود.

قلندرشریف توسعه شهر را در گرو اقتصادی پویا و زیرساختی یکپارچه عنوان کرد و افزود: توسعه همه جانبه با برنامه‌ریزی به وجود می‌آید و این برنامه‌ریزی زمانی تأثیر کامل خواهد داشت که مدیران ما به توسعه خدمات شهر هوشمند اهتمام کامل بورزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->