درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور
سرخط خبرها

تعدادی از نخبگان فردا، ۲۴ مهر، به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

  • کد خبر: ۱۸۸۹۴۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
تعدادی از نخبگان فردا، ۲۴ مهر، به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به برگزاری همایش دو روزه نخبگان از فردا، گفت: در روز دوم همایش ۷۰۰ نخبه با مقام معظم رهبری دیدار دارند و ۷ نفر از نخبگان در محضر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز یاسین کیخا در نشست خبری امروز با اشاره به جزئیات برگزاری سیزدهمین همایش ملی نخبگان، گفت: این همایش فردا دوشنبه، ۲۴ مهر در سالن همایش نورالرضا با حضور رئیس‌جمهوری و ۷۰۰ نخبه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این نشست دو جایزه با حضور رئیس‌جمهوری اعطا می‌شود. یکی از آن‌ها «جایزه کانون‌های تربیت دانش‌آموزان نخبه برای انقلاب اسلامی» است. این جایزه به کانون‌های نخبه‌پرور برتر با امضای رئیس‌جمهوری اختصاص خواهد یافت.

کیخا با بیان اینکه این جایزه به ۳ کانون نخبه‌پرور برتر اعطا می‌شود، یادآور شد: جایزه دوم «بورس دانش‌آموزان نخبه انقلاب اسلامی» است. این بورسیه مربوط به دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار است.

به گفته وی، این بورسیه به ۳ دانش‌آموز برتر نخبه مناطق کم برخوردار از استان‌های مختلف کشور اعطا می‌شود.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، خاطر نشان کرد: علاوه بر این‌ها تقدیر از «مادران نخبه‌پرور» را داریم و در این همایش از مادر سید اسماعیل نصراللهی دارنده رتبه ۲۵ کنکور علوم انسانی سال جاری تقدیر می‌شود که علی رغم محدودیت‌های جسمی توانسته است در کنکور سراسری شرکت کند و حائز رتبه ۲۵ شود.

وی برنامه روز دوم این همایش را در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه دانست و گفت: در این روز ۷۰۰ نخبه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و از بیانات ایشان بهره‌مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، ۷ نفر از نخبگان سخنرانی خواهند داشت.

به گفته کیخا، ۷۰۰ نخبه انتخاب شده در این دو روز از میان دارندگان مدال طلای المپیاد دانش‌آموزی، رتبه‌های زیر ۱۰ آزمون سراسری امسال، دانشجویان و استادیاران جوان برتر طرح کاظمی آشتیانی، برترین‌های طرح پسا دکتری یا طرح شهید چمران، طرح شهید رضایی و طرح احمدی روشن هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->