خبر بازداشت علی پروین صحت ندارد وزارت اطلاعات رفتار نامزدها و حامیان آن‌ها را رصد می‌کند ویدئو | خودسوزی شهروند اردنی در اعتراض به روابط کشورش با اسرائیل نتایج بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات ۸ تیر چه زمانی اعلام می‌شود؟ اخلاقی: سنگ‌اندازی کشور‌های اروپایی خللی در پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران ایجاد نمی‌کند رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت: کرونا هنوز قربانی می‌گیرد یک مرد ناشناس به نخست‌وزیر دانمارک حمله‌ کرد منظور از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انصراف داد تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل منزل نتانیاهو و درخواست برای توافق تبادل اسرا + فیلم حمله موشکی حزب‌الله به تجمع صهیونیست‌ها سنتکام: یمن چهار موشک بالستیک ضدکشتی بر فراز دریای سرخ شلیک کرد پروژه جدید با دروغ عجیب درباره سلامتی رهبر انقلاب اکثر صهیونیست‌ها مخالف ادامه دولت نتانیاهو هستند مقام حزب الله: رژیم صهیونیستی می داند که برای حمله به لبنان سلاح کافی در اختیار ندارد جهاد اسلامی: موضع مقاومت درباره آتش‌بس هرگز تغییر نخواهد کرد حمایت پاکستان از قراردادن نام ارتش اسرائیل در لیست سیاه جنایت علیه کودکان چند انفجار سهمگین حیفای اشغالی را لرزاند (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) نیوزویک: اسرائیل ۲۴ساعته از حزب‌الله شکست می‌خورد روسیه خواستار آتش بس در غزه شد واکنش نتانیاهو به قرارگرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
سرخط خبرها

شیخ زکزاکی وارد تهران شد + تصاویر

  • کد خبر: ۱۸۸۲۱۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
  • ۱
شیخ زکزاکی وارد تهران شد + تصاویر
شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه با استقبال گروه‌های دانشجویی و مردمی زیادی وارد فرودگاه امام (ره) شد.

به گزارش شهرآرانیوز شیخ ابراهیم الزکزاکی به همراه همسرش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

تعدادی از دانشجویان ایرانی از دانشگاه‌های تهران و همچنین تعدادی از دانشجویان نیجریه‌ای شاغل به تحصیل در ایران از جمله دانشگاه‌هایی همچون دانشگاه اهل بیت، جامعه المصطفی قم و ... در مراسم استقبال از زکزاکی حضور داشتند.

علاوه بر دانشجویان، تعدادی دیگر از شهروندان ایرانی نیز در مراسم استقبال از رهبر شیعیان نیجریه در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافته بودند.
تعدادی از طلاب از حوزه‌های علمیه نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران و فلسطین در دست استقبال کنندگان قرار داشت.

شیخ زکزاکی وارد تهران شد

همچنین تصاویر شهید قاسم سلیمانی، شیخ ابراهیم الزکزاکی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دست استقبال کنندگان مشاهده می‌شد.

در این مراسم استقبال‌کنندگان شعار‌هایی همچون الله‌اکبر، مرگ بر اسراییل، «اسراییل نابود است، فلسطین پیروز است»، مرگ بر آمریکا، ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، سلام بر شیخ الزکزاکی، «خمینی آفریقا، خوش آمدی به ایران» سر می‌دادند.

شیخ زکزاکی وارد تهران شد

در این مراسم که پرچم حزب‌الله لبنان نیز در دستان برخی حاضران قرار داشت، بیانیه‌ای در حمایت از جریان مقاومت و تحولات اخیر فلسطین توسط دانشجویان قرائت شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
0
0
که چه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->