هشدار آتش نشانی: ساختمان‌ها با نمای کامپوزیت ظرف سه دقیقه شعله‌ور می‌شوند نجات جوان مدفون شده زیر سنگریزه‌ها با تلاش ۱۵۰ دقیقه‌ای آتش نشانان مشهدی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) تکمیلی| حریق انبار ضایعات با حضور آتش نشانان ۱۸ ایستگاه اطفا شد+ تصاویر این حادثه (۱۷ خرداد۱۴۰۳) قتل پسر جوان به دست پدر ۸۰ ساله| قاتل: پشیمانم اطفای حریق یک ساختمان در مشهد با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان چهار ایستگاه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده دو باجناق سنگدل درباره قتل زن بی دفاع انحراف اتوبوس در شرق سبزوار ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) جسد دختر ۱۷ ساله خرم آبادی پیدا شد هم اکنون؛ حریق انبارضایعات در جاده کنه بیست سوانح شهری مشهد در یک روز ۶۹ مصدوم بر جا گذاشت نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دما در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۴۰ درجه! کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آیا کودکان را می‌توان حجامت کرد؟ | عوارض حجامت خودسرانه کودکان راهنمای انتخاب مناسب‌ترین مدرسه برای فرزندان حذف گزینه الزام برای آزمون پایه نهم به دهم دانش آموزان سمپادی عوامل بروز یبوست در نوزادان چیست و چگونه درمان می‌شود؟ شایع‌ترین عوامل ایجاد سنگ کیسه صفرا را بشناسید این میوه حکم داروخانه طبیعی را دارد! آرتروز، بیماری روماتیسمی غیرالتهابی که اغلب مفصل زانو و انگشتان دست را درگیر می‌کند
سرخط خبرها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: در هر انقلاب، شگفتی‌ها یکی پس از دیگری آفریده می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۷۴۳۶
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: در هر انقلاب، شگفتی‌ها یکی پس از دیگری آفریده می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب، در هر دهه‌ای شگفتی‌ها یکی پس از دیگری آفریده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری امروز، ۱۵ مهرماه، در آیین افتتاحیه پنجاه‌وچهارمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور که با همکاری سازمان انرژی اتمی و اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: بعد از اینکه در زمان‌های قدیم و حتی قبل انقلاب پای برنامه‌های هسته‌ای به ایران باز و قرارداد نیروگاه اتمی بوشهر بسته شد، در آن زمان احساس می‌شد نیاز وافری به انرژی هسته‌ای و بهره‌برداری و بهره‌مندی جمهوری اسلامی ایران از این انرژی وجود دارد.

وی افزود: بعد انقلاب که مورد غضب و تحریم دولت‌ها قرار گرفتیم، جمهوری اسلامی با همت بیشتری در اوج تحریم‌ها توان خود، دانشمندان و جوانان را با طی کردن بالاترین رده‌های فنی و علمی در ناامید کردن دشمن نشان داد و دنیا که در ابتدا این را به صورت جعلی تلقی می‌کرد، در اندک زمانی به اقتدار ایران پی برد و تمام محاسبات و مذاکرات دنیا و همه هم و غم آن‌ها بر این شد که ایران اسلامی را از بهره‌وری و بهره‌مندی از این انرژی ارزشمند محروم کند و همه تلاش خود را کرد.

شوشتری بیان کرد: اکنون شاهد هستیم که بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب، در هر دهه‌ای شگفتی‌ها یکی پس از دیگری آفریده می‌شود. بعد از پیروزی انقلاب، ایران مسیری از پیشرفت را طی کرد که دنیا در زمینه تولید علم توسط ایران شگفت زده و مجبور به اعتراف شد. در اولین گام‌ها در راستای توسعه انرژی هسته‌ای و اتمی به غنی‌سازی ۲۰درصدی دست یافت، در زمینه‌های علمی و پزشکی و بهره‌وری‌های امثال، در علم ژنتیک و پژوهشکده رویان و ساخت ماهواره و پایگاه پرتاب ماهواره خود را نشان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: جوانان، دانشجویان و دانشمندان که در پی هم گام‌های پیشرفت را برداشتند، به دنیا فهماندند جمهوری اسلامی توقف‌پذیر نیست بلکه در توسعه فناوری‌ها اولین کشور رسمی و اولین دولت و ارتش بودیم که مزه انفجار موشک‌های ما را پایگاه‌های مدعی‌ترین کشور نظامی یعنی آمریکا در عین الاسعد چشید. ناوگروه ایرانی توانست اقیانوس‌های دنیا را طی کند و دشمن نتوانست چپ نگاه کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در درون و در ذهن فرزندان نتوانستیم آن‌گونه که باید اقتدار خود را اثبات کنیم، بلکه دشمن تلاش زیادی برای انحراف افکار عمومی و منحرف کردن ذهن‌های فرزندان ما انجام داد. ما باید با بهره‌مندی از این نمایشگاه‌ها و امثال آن بتوانیم جهاد تبیین که فرمایش مقام معظم رهبری است را تبیین کنیم و پیشرفت‌ها و توانمندی‌های ایران را که جزو برترین کشور‌های دارای قدرت ساخت پهباد است، بشناسانیم.

شوشتری اضافه کرد: کار دشمن به جایی رسیده که تلاش می‌کند جلوی توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی ایران به سایر کشور‌ها را بگیرد. این نشان می‌دهد دشمن به این توانمندی و اقتدار اعتراف می‌کند؛ دشمنی که روز به روز رو به افول بوده و ایرانی که توانمندی خود را اثبات کرده است. باید با بهره‌مندی بیشتر از تمام توانمندی‌های خود اقتدارمان را اثبات کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->