حریق منزل مسکونی در خیابان ابراهیمی مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تکمیلی| تلاش ۷۰ آتش نشان برای جلوگیری از انفجار تریلی‌ها در کمربند سبز مشهد (حاوی تصاویر دلخراش) دستگیری ۲ مامور قلابی پلیس در مشهد تصادف شدید کامیون و تانکر حمل سوخت در مشهد + تصاویر (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد کمک درمانی ارتش جمهوری اسلامی به زوج‌های نابارور شاغل در نیروی زمینی بازدید ۱.۴ میلیون گردشگر خارجی از ایران در سه ماه شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد شکار سردسته باند کوسه جنوب با شلیک پلیس مشهد + عکس وسعت پهنه‌های فرونشستی خراسان‌رضوی در کشور رکورد زد سازمان هواشناسی هشدار داد | تشدید بارش در ۶ استان و احتمال وقوع سیلاب گلایه‌های مردم از تغییر ساعات کار ادارات | قانون‌گذار به این مسائل هم فکر کرده است؟ تأکید بر توزیع صحیح و عادلانه دارو و جذب بیشتر سهمیه‌های دارویی در خراسان‌رضوی دانش‌آموزان تبعه از تحصیل باز نخواهند ماند خراسان رضوی در معرض بحران خونی | توسعه زیرساخت‌های انتقال خون لنگ ۱۷۰ میلیارد تومان نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان آیا گرمازدگی می‌تواند باعث مرگ افراد شود؟
سرخط خبرها

تخلف ۴۴ میلیارد ریالی کلینیک تخصصی جراحی زیبایی در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۶۵۲۱
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
تخلف ۴۴ میلیارد ریالی کلینیک تخصصی جراحی زیبایی در مشهد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از رسیدگی به پرونده کلینیک جراحی زیبایی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد خبر داد.

سید مرتضی مدنی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان داشت: در راستای رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر ایجاد نارضایتی از یک کلینیک تخصصی جراحی زیبایی، اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان مشهد جهت بررسی موضوع به آدرسی اعلامی مراجعه نمودند.

وی افزود: در بازرسی انجام گرفته از از کلینیک و با بررسی تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان در کلینیک تخلف دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب برای نماینده اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان محرز شد.در همین راستا پرونده این تخلف جهت بررسی به تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد ارجاع شد.



مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدنی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه بهداشت و درمان می‌توانند گزارشات و شکایات خودرا با ثبت در سامانه Tazirat135.IR به اداره کل تعزیرات حکومتی استان منعکس تا در سریعترین زمان ممکن با این نوع تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->