ویدئو | تجمع بانوان مشهدی درفراق خادم الرضا (ع) و یاران شهیدش مادرانه‌های بانوان مشهدی در فراق شهادت خادم الرضا (ع) و یارانش + تصاویر خانم پرستار مشهدی از تجربه‌ شیرین مادر چهار فرزند بودن می‌گوید آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس خزعلی: آیت‌الله رئیسی بر تحکیم خانواده و پیگیری امور بانوان تاکید داشتند هشت چکاپ مهم برای بانوان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» اکران می‌شود؟ خزعلی: به دنبال افزایش دورکاری برای مادران شاغل هستیم بازارچه محصولات بانوان کارآفرین در دهه کرامت به صورت کشوری برگزار شد تصاویری بی‌مانند از جلوه‌های هنر در حرم بو می‌کشم طراوت این چشمه‌سار را ندا شهسواری برای سومین بار المپیکی شد گپ‌وگفت با نویسنده‌ای که ۴ کتاب امام‌رضایی دارد | هیچ‌وقت به تکرار نرسیدم گوهرشاد خاتون گزارشی از حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در منازل خانواده شهدا | مهمانِ مامان در آستانه تاریخ رند (۰۳/۰۳/۰۳) وزارت بهداشت برای متقاضیان سزارین‌های تقویمی خط‌ونشان کشید درباره خبرنگار شهیر فلسطینی که مهمان جشنواره «صبح» است | خون دلی که لعل شد‌ تیم ملی هاکی بانوان کشور در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت مردان و زنان ایرانی سال گذشته در چند سالگی پدر و مادر شدند؟ آشنایی با بیماری‌های شایع زنان و درمان آن اضطراب درونی والدین و چرخه سرنوشت فرزندان
سرخط خبرها
خبرنگار زن نیجریایی: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند زن ایرانی را افسرده نشان دهند

خبرنگار زن نیجریایی: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند زن ایرانی را افسرده نشان دهند

  • کد خبر: ۱۸۶۴۶۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
خبرنگار زن نیجریایی گفت: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند زن ایرانی را افسرده و غمگین نشان بدهند، زیرا آن‌ها عادت به خبررسانی وارونه دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، زینب زکریا در حاشیه جشنواره رسانه خورشید در مشهد، گفت: برخلاف تصویری که از زن ایرانی توسط رسانه‌های وابسته به غرب ارائه می‌شود، بانوان این کشور بسیار مستعد، خلاق و آماده ایجاد تغییرات جدی در مناسبات و فرهنگ‌ها هستند.

وی افزود: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند که زن ایرانی را افسرده، ضعیف و غمگین نشان بدهند، آن‌ها عادت به خبررسانی وارونه دارند و سعی می‌کنند مطالب غیر واقعی به مخاطبان خود عرضه کنند.

این روزنامه نگار مسلمان که ۱سال را در ایران گذرانده است، با اشاره به فرهنگ غنی کشورمان یاد آورشد: خبرنگاران زن در جمهوری اسلامی تعهد سنگینی بردوش دارند و باید همه تخصص خود را بکار بگیرند تا چهره ارائه شده از طرف غربی‌ها راخنثی کنند.

خانم زکریا خاطرنشان کرد: جایگاه‌هایی مثل جشنواره خورشید که در آن خبرنگاران ملت‌های گوناگون حضور دارند، ظرفیت بسیار مطلوبی برای دسترسی به واقعیت‌های زنان ایرانی است.

وی با اشاره به امکان مشاوره و تبادل نظر خبرنگاران خارجی جشنواره گفت: اینجا همه چیز برای خط کشیدن بر اخبار جعلی رسانه‌های خارجی وجود دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.