سازمان ملل: شرایط کودکان فلسطینی در غزه اسفناک است یورش شهرک نشینان به خانه‌های فلسطینیان و به آتش کشیدن آن‌ها حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۳۵ شهید برجای گذاشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد اوکراین: جنگنده سوخو-۵۷ روسیه را سرنگون کردیم اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی برگزار می شود؟ + تاریخ، ساعت و جزئیات مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد خودکشی نظامیان صهیونیست رکورد زد کوبا: قتل عام مردم در النصیرات سند دیگری از نسل‌کشی اسرائیل است واکنش نتانیاهو و سران صهیونیست به استعفای گانتس از کابینه جنگ قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری برگزار شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش فشارها برای برکناری نتانیاهو | پس از گانتس یک عضو دیگر کابینه جنگ استعفا کرد رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ دستی خواهد بود + فیلم ادعای رژیم صهیونیستی: چهار اسیر آزاد شده در منزل یک عضو حماس زندانی بودند توافق بایدن و ماکرون درباره صرف دارایی‌های توقیفی روسیه باقری: ایران و ترکیه شرکای پایدار در منطقه هستند | بازدارندگی پوشالی اسرائیل با «وعده صادق» عیان شد بن گویر: آمده‌ام تا اسرائیل را نجات دهم! گانتس بالاخره استعفا داد پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین طاهامحمدی، امام جمعه سابق همدان نتانیاهو: به پیروزی کامل، نابودی حماس و آزادی همه گروگان ها متعهد هستیم
سرخط خبرها

وزیر کشور: ۵ میلیون مهاجر رسمی و غیررسمی افغان در ایران سکونت دارند

  • کد خبر: ۱۸۶۰۰۵
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
وزیر کشور: ۵ میلیون مهاجر رسمی و غیررسمی افغان در ایران سکونت دارند
وزیر کشور درباره آمار مهاجران افغانستانی گفت: آنچه می‌توانیم تایید کنیم ۵ میلیون است که شامل مهاجران رسمی و غیررسمی است.

به گزارش شهرآرانیوز احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: آنچه در خرم آباد دوشب پیش رخ داده تکانه و لرزش بوده و برخی اطلاعاتی که داده شده غیر دقیق بوده واما آنچه مراجع رسمی گفتند زمین‌لرزه بود.

وی درباره آمار مهاجران افغانستانی گفت: آنچه می‌توانیم تایید کنیم ۵ میلیون است که شامل مهاجران رسمی و غیررسمی است؛ برخی تبلیغاتی که الان می‌شود براساس آمار‌های غیردقیق و تبلیغاتی است و ما در حال ساماندهی این موضوع هستیم.

وحیدی درباره اولتیماتوم تا ۲۸ شهریور به دولت عراق برای پاکسازی مرز‌ها از گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی، اظهار داشت: تیم بازرسی برای پاکسازی مرز‌ها از گروهک‌ها به عراق رفته و نتایج را اعلام خواهد کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->