جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

همایونفرمنش: انگیزه بالایی برای این رقابت‌ها داشتم

  • کد خبر: ۱۸۵۹۴۴
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
همایونفرمنش: انگیزه بالایی برای این رقابت‌ها داشتم
شهروز همایونفرمنش گفت: در جام ملتهای آسیا فرصت چندانی به من نرسید برای همین انگیزه بالایی برای حضور در ترکیب اصلی برای بازی‌های آسیایی داشتم.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران پس از نتایج ضعیف در لیگ ملت‌های والیبال و ناکامی در کسب مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا فشار زیادی را از سوی هواداران این رشته ورزشی تحمل می‌کرد و بهروز عطایی و برخی بازیکنان تیم با انتقادات زیادی مواجه بودند.

ملی پوشان ایران اگرچه هنوز هم کار سختی برای رسیدن به المپیک دارند اما کسب این قهرمانی به آن‌ها انگیزه زیادی داد تا در فاصله چندروز مانده به آغاز مسابقات در برزیل روحیه بالایی کسب کنند.

شهروز همایونفرمنش دریافت کننده قدرتی مشهدی تیم ملی والیبال اگرچه همواره بازیکن مطمئنی در این پست بوده اما یکی از اعضای لیست عطایی بود که انتقادات زیادی در خصوص دعوت او به تیم ملی مطرح می‌شد، در حالی که این انتقادات از سوی این بازیکن هیچگاه با واکنشی همراه نبود تا در نهایت در این مسابقات توانست پاسخ انتقادات را بدهد و نه تنها فیکس ترکیب عطایی بود بلکه مهره اثر گذار و نجات بخش تیم ملی در دیدار فینال بود.

دریافت کننده تیم ملی والیبال پس از قهرمانی در این مسابقات در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: سال پرفشاری داشتی، از ابتدای سال دائما در اردو مسابقه هستیم و تمام تیم بار زیادی را روی دوش خود حس می‌کند اما با افتخار و انگیزه‌ای بالا برای تیم ملی والیبال تلاش میکنیم و در حال حاضر هم آماده اعزام به برزیل هستیم.

همایونفرمنش افزود: در لیگ ملت‌ها در دقایقی که کادر فنی صلاح می‌دانست به زمین می‌رفتم تا کمک تیم باشم اما در جام ملتهای آسیا فرصت چندانی به من نرسید برای همین انگیزه بالایی برای حضور در ترکیب اصلی برای بازی‌های آسیایی داشتم.

وی ادامه داد: عطایی در این رقابت‌ها به من اعتماد کرد و منم از همان ابتدا تلاش زیادی برای پاسخ به اعتماد او انجام دادم و خوشبختانه نتیجه وحاصل آن در دیدار فینال به نمایش درآمد.

دریافت کننده تیم ملی تصریح کرد: پس از هر برد و باخت اتقادات و تمجید‌هایی وجود دارد اما من هواره گفتم برخی انتقادات که فشار زیادی به تیم ملی وارد می‌کند منصفانه نیست، با با امکانات و فضای موجود والیبال آن‌ها را بسنجیم و شرایط را در مقابل با سیر تیم‌ها ببینیم.

او در پایان افزود: بازی‌های آسیایی فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر تیم بود، اگرچه کسب قهرمانی در این مسابقات اهمیت زیادی داشت اما هدف اصلی ما برزیل و مسابقات انتخابی المپیک است که قراره بلافاصله به آنجا اعزام شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->