ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS
سرخط خبرها

اپل سیستم‌عامل iOS 17 را منتشر کرد + ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و دستگاه‌های سازگار

  • کد خبر: ۱۸۴۹۹۰
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
اپل سیستم‌عامل iOS 17 را منتشر کرد + ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و دستگاه‌های سازگار
اپل همان‌طور که در جریان رویداد معرفی سری آیفون ۱۵ وعده داده بود، نسخه پایدار iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ را منتشر کرد. این سیستم‌عامل‌ها گوشی‌ها و تبلت‌های زیادی را پوشش می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز - اپل از انتشار iOS ۱۷ در ۲۷ شهریورماه خبر داده بود و حالا این سیستم‌عامل منتشر شده است. سیستم‌عامل iOS ۱۷ ویژگی‌های کاربردی مانند NameDrop برای به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس و Standby برای تبدیل آیفون‌ها به نمایشگر هوشمند دارد.

چه آیفون‌ها و آیپد‌هایی iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ را دریافت می‌کنند؟

آیفون‌های زیادی از iOS ۱۷ پشتیبانی می‌کنند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از نسل دوم آیفون SE گرفته تا سری آیفون ۱۵ با جدیدترین نسخه iOS سازگار هستند؛ بنابراین صاحبان محصولات زیر می‌توانند آیفون خود را به iOS ۱۷ به‌روزرسانی کنند.

اپل سیستم‌عامل iOS 17 را منتشر کرد + ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نسل پنجم و جدیدتر آیپد مینی، نسل ششم و جدیدتر آیپد، نسل سوم و جدید آیپد ایر، آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی، تمام نسل‌های آیپد پرو ۱۱ اینچی و نسل دوم و جدیدتر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با iPadOS ۱۷ سازگار هستند.

اپل سیستم‌عامل iOS 17 را منتشر کرد + ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

آموزش دانلود و نصب iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷

برای نصب iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ باید به بخش تنظیمات، General و Software Update بروید. احتمالاً در ابتدا قادر به دانلود این سیستم‌عامل‌ها نخواهید بود، چرا که کاربران زیادی به‌دنبال دریافت آن‌ها هستند که این موضوع باعث فشار به سرور و کاهش سرعت دانلود می‌شود؛ بنابراین باید کمی صبور باشید.

پس از دانلود نسخه جدید iOS و iPadOS، تنها کافی است گزینه Install را بزنید و منتظر بمانید. به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه باید شارژ باتری بالایی داشته باشد تا در هنگام فرایند آپدیت خاموش نشود.

در ادامه نگاهی به برخی ویژگی‌های سیستم‌عامل‌های جدید اپل داریم.

ویژگی‌های سیستم‌عامل‌های جدید اپل

با iOS ۱۷، صفحه تماس کاربران به ویژگی جدیدی که پوستر‌ها نام دارد، مجهز می‌شود که اطلاعات تماس را با تصاویر جذابی ترکیب می‌کند و هنگام تماس به‌صورت تمام‌صفحه روی آیفون نمایش داده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که در این سیستم‌عامل ارائه شده است می‌توان به رونویسی پیام‌های صوتی اشاره کرد که قبلاً در سری پیکسل ۷ گوگل شاهد آن بوده‌ایم. ویژگی دیگر این بخش از سیستم‌عامل اپل Check In نام دارد که از طریق آن می‌توانید موقعیت و وضعیت خود را برای فردی که با او قرار دارید، ارسال کنید.

اپل سیستم‌عامل iOS 17 را منتشر کرد + ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

NameDrop قابلیت دیگری در iOS ۱۷ است که با کمک آن می‌توان تنها با نزدیک‌کردن دو آیفون به یکدیگر، اطلاعات تماس مانند ایمیل و شماره تلفن را بین آن‌ها ردوبدل کرد. همچنین از این طریق می‌توان تصاویر را نیز به دو دستگاه مختلف انتقال داد.

قابلیت Stage Manager برای اولین‌بار در iPadOS ۱۶ پا به عرصه گذاشت که امکان بازکردن آسان و مدیریت هم‌زمان چندین پنجره را روی آیپد فراهم می‌کند. همچنین ویژگی مذکور از اتصال تبلت به نمایشگر‌های خارجی پشتیبانی می‌کند. حالا اپل تصمیم گرفته است استیج‌منیجر را بهبود دهد و امکانات بیشتری را به آن اضافه کند که شامل رفع باگ‌های قبلی و انعطاف‌پذیری بیشتر در هنگام جابه‌جایی پنجره‌ها نیز می‌شود.

ویژگی شخصی‌سازی لاک‌اسکرین که اولین‌بار در iOS ۱۶ معرفی شد، اکنون در iPadOS ۱۷ نیز در دسترس قرار دارد. کاربران به‌لطف این قابلیت می‌توانند چندین لاک‌اسکرین مختلف با پس‌زمینه‌های متفاوت را در کنار ویجت‌ها و فونت‌های متنوع ایجاد کنند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->