نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

همه رقبا درگیر بازی دوستانه، ایران با قلعه‌نویی در خواب خرگوشی

  • کد خبر: ۱۸۳۷۲۰
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
  • ۱
همه رقبا درگیر بازی دوستانه، ایران با قلعه‌نویی در خواب خرگوشی
درحالیکه تیم ملی با امیر قلعه نویی سرگرم تمرینات بی فایده است، رقبا در حال برگزاری بازی‌های دوستانه هستند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فیفادی از راه رسیده و تیم‌های آسیایی که از چندی دیگر درگیر بازی‌های جام ملت‌های آسیا می‌شوند، از این فرصت استفاده کردند و بازی‌های دوستانه قدرقدرتی را برگزار می‌کنند.

این اتفاق در حالی رخ داده که تیم ملی ایران تنها یک بازی دوستانه با بلغارستان برگزار کرد که عایدی آن مصدومیت علیرضا بیرانوند بود. جالب است که امیر قلعه نویی در قبال چنین وضعیتی سکوت کرده و از همه توقع حمایت دارد؛ اما حمایت بابت چه چیزی آقای قلعه‌نویی؟

ژاپن چند شب پیش موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ آلمان را شکست دهد. حالا ژاپن می‌خواهد با ترکیه بازی کند و آماده‌تر از همیشه به فکر فتح آسیاست.
قطر با کی‌روش پس از شکست مقابل کنیا، حالا می‌خواهد با روسیه دیدار کند. سوال اینجاست چرا ایران با استفاده از روابط سیاسی مطلوب با روسیه، چنین فرصتی را هدر داد تا قطر استفاده کند؟

امارات حتی که شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا ندارد، با کاستاریکا بازی دارد و عربستان سعودی با مانچینی به مصاف کره جنوبی خواهدرفت.
با این شکل آماده سازی و تمرین در تهران، سوال اینجاست که آیا واقعا شانسی برای شکستن طلسم قهرمان نشدن در آسیا داریم؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
0
0
نویسنده اصلا به ذهنش نرسیده که ما خودمون چند ماه قبل با روسیه بازی کردیم ؟ که حالا نوشتی چرا فرصت از دست رفت؟ واقعا قلعه نویی راست گفت که حرفا از روی دشمنیه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->