اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس مسئله اول آزادگان جهان چگونه در زندگی روزمره، حضرت پیامبر(ص) را الگو قرار دهیم؟ رئیسی عزیز مظهر اخلاص بود نیمی از زائران ایرانی به عربستان رسیدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) آن مرد با باران آمد حرم امام رضا(ع) بعد از انقلاب اسلامی چه تغییراتی کرد؟ سلام علیکم بما صبرتم چند پیشنهاد برای آنکه در طول روز به یاد امام‌رضا(ع) باشیم
سرخط خبرها

برپایی نشست‌های تخصصی با محوریت امام رضا (ع) در دهه آخر صفر

  • کد خبر: ۱۸۳۴۹۰
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
برپایی نشست‌های تخصصی با محوریت امام رضا (ع) در دهه آخر صفر
به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نشست‌های علمی تخصصی با محوریت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با ایام دهه آخر صفر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، سلسله نشست‌های علمی مجازی را با عنوان «امام رضا (ع) و سنت نبوی» برگزار می‌کند
«امام رضا (ع) و تبیین سنت نبوی»، «نصّ بر امامت در احادیث امام کاظم (ع)، امام رضا (ع) و امام جواد (ع)»، «زبان بدن در سیره رضوی نبوی با تاکید بر روایات رضوی»، «نقش امام رضا (ع) در احیای سنت نبوی» و «صحابی پیامبر (ص) در حدیث امام رضا (ع)» از عناوین این نشست‌هاست.
این نشست‌ها از شنبه ۱۸ شهریور آغاز شده و تا ۲۲ شهریورماه به مدت ۵ روز همه روزه عصر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸: ۳۰ در قالب مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به لینک مجازی مراجعه کنند.


همچنین برگزاری کرسی علمی ترویجی با موضوع «چالش گفتمان تثلیثی در مناظره امام رضا (ع) و تئودور ابوقره» از دیگر برنامه‌های این مرکز در این ایام است.
همچنین در این ایام نشست‌هایی با موضوع «حرم پایگاه انقلاب اسلامی»، «اسناد شهادت امام رضا (ع) با محوریت کتاب فرجام آفتاب و نشست «ابومنصور عبدالرزاق طوسی بانی شاهنامه ابومنصوری و امام رضا (ع)» با محوریت بازخوانی گزارشی از عیون اخبارالرضا (ع) در پیاده راه آیت‌الله واعظ طبسی (ره) غرفه رواق گفتگو تدارک دیده شده است.
برپایی غرفه‌های فروش کتاب و محصولات بنیاد پژوهش‌های اسلامی در دو محور روبروی ساختمان بنیاد و پیاده‌راه آیت‌الله واعظ طبسی (ره) یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در ایام آخر ماه صفر به منظور رفاه حال زائران و تسهیل دسترسی به آثار این مرکز در حال اجراست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->