اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

سرمربی فولاد از لالیگا آمد+سوابق

  • کد خبر: ۱۸۲۸۸۰
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
سرمربی فولاد از لالیگا آمد+سوابق
باشگاه فولاد خوزستان که پیش‌تر با یک بازیکن از لالیگا همکاری کرده بود این بار یک سرمربی اسپانیایی را به سمت سرمربیگری این تیم برگزید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان سرانجام جانشین علیرضا منصوریان را برگزید.  

 در همین راستا باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد:

پس از بررسی فنی گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفتگو‌های فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ جلسه مشترک حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با خوان ایگناسیو مارتینز برگزار و پس از دست یابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با این مربی امضاء شد.


از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می‌توان به هدایت تیم‌های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، المریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت‌های معتبر اسپانیایی، Juan Ignacio Martínez، که به اختصار با نام JIM نیز شناخته می‌شود، یک مربی فوتبال باتجربه و موفق است که در طول دوران مربیگری خود، تیم‌های مختلفی را در اسپانیا و خارج از کشور هدایت کرده است.

مارتینز ۵۹ ساله با سابقه بیش از ۱۳۰ مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته و این فرصت را دارد که با تفکرات جدید خود فولادی مستحکم و آبدیده را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده کند.

لازم به ذکر استقلال منصوریان در اندک زمانی که سرمربی تیم فولاد خوزستان بود با شکست‌های متوالی نتوانست رضایت خاطر اهالی فوتبال اهواز را جلب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->