رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«چیدمانه» لیلا اوتادی در شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۱۸۲۵۴۶
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
  • ۱
«چیدمانه» لیلا اوتادی در شبکه نمایش خانگی
انتشار مسابقه «چیدمانه» به تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی و با اجرای لیلا اوتادی و مجتبی شفیعی به‌تازگی در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در مسابقه «چیدمانه» مهمانان پس از انجام چالش‌های طراحی شده، امتیاز کسب می‌کنند، با امتیازهایشان لوازم منزل خرید می‌کنند و در آخر چیدمانی که انجام می‌دهند، مورد قضاوت و نظرسنجی گروه داوری قرار می‌گیرد.

در این مسابقه تعدادی از فعالان حوزه‌های سینما، تلویزیون، ورزش و موسیقی همراه با همسرانشان با اجرای دکوراسیون داخلی منزل، ذوق، سلیقه و نگاه هنری خود را به نمایش می‌گذارند.

مسابقه «چیدمانه» دوشنبه‌ها از پلتفرم نماوا، منتشر می‌شود.

این مسابقه دکوراسیون داخلی منزل در ایران با عنوان «چیدمانه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجوادهاشمی سال ۱۴۰۰ وارد مرحله پیش تولید شد.

فصل اول این مسابقه که وارد مرحله پیش تولید شده، در ۲۲ قسمت تهیه و تولید شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
سلام مگه قرار نبود از تلویزیون پخش بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->