زلزله شیراز را لرزاند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده ۳ سوله در حاشیه تهران (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) متهم به موبایل‌‌قاپی شبانه در مشهد به دام افتاد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌ساخت در مشهد حادثه آفرید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز فعالیت نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی خانه مَلِک در موزه بزرگ خراسان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) | روند افزایش تدریجی دما تا اواسط هفته جاری ادامه دارد سنجش ۱۲۵ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه در خراسان‌رضوی سهم زیادی از گردش مالی صنایع دستی در کشور متعلق به خراسان‌رضوی و مشهد است حاجی‌صادقی: شهید رئیسی، رئیس‌جمهوری را «سرباز ولایت» می‌دانست ۴ مرگ ناشی از هاری در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد آغاز به کار کرد+ ویدئو پیش‌بینی زوال عقل با استفاده از روش‌های نوین راهنمای انتخاب بهترین مکمل برای بدن سازی قول فرماندار مشهد: وام سیل‌زدگان مشهدی از این هفته واریز می‌شود فروش ساختمان آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی برای ساخت کلاس درس اعضای باند گوشی‌قاپی «بهمن» در مشهد دستگیر شدند + جزئیات تکذیب حمله هکری به سایت وزارت علوم (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) تجربه کمردرد در ۸۰ درصد افراد | کدام کمردرد‌ها باید جراحی شوند؟ تداوم اجرای نیم‌بهاشدن سفر‌های برون‌شهری معلولان در سال جاری
سرخط خبرها

بازداشت ۲ زائر اربعین به اتهام حمل استخوان‌های اسکلت یک زن و مرد

  • کد خبر: ۱۸۲۱۳۷
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
بازداشت ۲ زائر اربعین به اتهام حمل استخوان‌های اسکلت یک زن و مرد
داخل کوله پشتی‌ یک پارچه سفید به چشم می‌خورد که در آن استخوان‌های اسکلت یک مرد و زن قرار داشت. در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که اسکلت‌ها مربوط به بستگان آنها شامل یک زن و یک مرد بوده که اولی حدود ۲۸ سال قبل و دومی در سال ۹۷ فوت کرده و هر دو وصیت کرده بودند که بعد از مرگشان، اجسادشان در کشور عراق دفن شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲ مرد که در کوله‌ پشتی‌ های خود اسکلت‌ های یک زن و مرد را حمل می‌کردند، در مرز چذابه از سوی پلیس شناسایی شدند.

سرهنگ احمد سعیدیان معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گفت: مأموران پلیس هنگام گشتزنی در مرز چذابه به ۲مرد که رفتار مشکوکی داشتند مظنون شدند. آنها کوله‌پشتی بزرگی همراه خود داشتند و می‌خواستند از طریق مرز زمینی وارد عراق شوند که مأموران آنها را متوقف و به بازرسی کوله‌پشتی پرداختند.

سعیدیان ادامه داد: داخل کوله پشتی‌ یک پارچه سفید به چشم می‌خورد که در آن استخوان‌های اسکلت یک مرد و زن قرار داشت. در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که اسکلت‌ها مربوط به بستگان آنها شامل یک زن و یک مرد بوده که اولی حدود ۲۸ سال قبل و دومی در سال ۹۷ فوت کرده و هر دو وصیت کرده بودند که بعد از مرگشان، اجسادشان در کشور عراق دفن شود. به همین دلیل ۲مرد جوان برای عمل به این وصیت، اسکلت‌ها را داخل کوله‌پشتی گذاشته و قصد انتقال آنها به عراق را داشتند که شناسایی شدند.

به‌ گفته سرهنگ سعیدیان، با هماهنگی قضایی دادستان سوسنگرد و عدم‌ارائه مجوز قانونی، متهمان تحت نظر هستند تا پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و اقدامات سازمانی و قانونی درباره آنها انجام شود.

منبع: همشهری

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->