نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

چشم امید دختران والیبال ایران به هندی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۱۹۰۲
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
چشم امید دختران والیبال ایران به هندی‌ها
مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا با دیدار ایران و ژاپن در تایلند آغاز شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی والیبال زنان ایران در دیدار افتتاحیه مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب تیم قدرتمند ژاپن شد. بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از دیروز با حضور چهارده تیم آغاز شد و به مدت هفت روز به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیمای تایلند پیگیری می‌شود.

در بازی افتتاحیه، تیم‌ملی والیبال زنان ایران با ژاپنی‌های باسابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی قاره کهن دیدار کردند. دیدار بعدی ایران نیز امروز برابر هند برگزار می‌شود که نتیجه‌اش بسیار حساس است. در نخستین روز مسابقات، تیم‌های ایران و ژاپن از ساعت ۸:۳۰ در سالن اصلی محل برگزاری رقابت‌ها در تایلند برابر هم قرار گرفتند. مونا دریس، مونا آشفته، فاطمه خلیلی، درسا فلاح، سودابه باقرپور، فاطمه منظوری و حدیثه مشتاقی بازیکنان ابتدایی ایران در این جدال بودند.

یولیا از هاکولووا از قزاقستان به‌عنوان داور اول و جوسیلی از فیلیپین به‌عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. تیم‌ملی ایران که با ترکیبی جوان و متفاوت از دوره‌های قبل راهی جام بیست‌ودوم شده‌است، دست نخست را ۲۵بر۱۸ به حریفش واگذار کرد. ژاپن که چند ماه پیش در لیگ ملت‌های والیبال زنان جایگاه هفتم را کسب کرده بود، برای پیروزی در دست دوم نیز کار سختی نداشت و ۲۵بر۱۶ پیروز شد. در دست سوم اوضاع متفاوت بود و شاگردان فاطمه رشیدی نمایشی تحسین‌برانگیز داشتند.

ملی‌پوشان کشورمان در مقطعی از بازی ۱۶بر۱۴ از حریف پیش افتادند، اما این برتری ادامه‌دار نبود و تجربه ژاپنی‌ها ۲۵بر۲۲ این دست را نیز به سود چشم بادامی‌ها به پایان رساند. بدین‌ترتیب نخستین دیدار تیم‌ملی والیبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ۳بر ۰ برابر ژاپن همراه بود. نکته امیدوارکننده حضور نگین شیرتری در دست پایانی این بازی بود.

شیرتری که در دیدار تدارکاتی برابر تایلند دچار مصدومیت شده بود، در دست سوم لحظاتی به میدان آمد. فاطمه خلیلی با کسب دوازده امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران در این بازی بود. ایران امروز ظهر به مصاف هند می‌رود و در صورت پیروزی، راهی دور بعدی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا خواهد شد. فاطمه رشیدی، سرمربی تیم والیبال زنان ایران، پس از شکست مقابل تیم ژاپن در نخستین روز مسابقات قهرمانی زنان آسیا گفت: می‌دانستیم ژاپنی‌ها تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارند و گرفتن امتیاز از آن‌ها کار سختی است.

این مسابقه درحالی برگزار شد که تیم ایران امسال با ترکیب بسیار جوان در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده است. شاگردانم در دست اول و سوم خیلی خوب کار کردند، اما دست دوم اشتباهاتی داشتیم. رشیدی افزود: بازیکنان ژاپنی منظم و با تاکتیک کار می‌کنند. شش نفر از پارسال در این تیم حضور داشتند. با توجه به تأخیر در اعلام نام نفرات، آنالیز دقیقی از آن‌ها نداشتیم و این موضوع در کنار جوانی شاگردانم باعث واگذاری امتیازات شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->