بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

Asus ZenFone 10 احتمالا آخرین گوشی سری ذن‌فون خواهد بود

  • کد خبر: ۱۸۱۲۶۰
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
Asus ZenFone 10 احتمالا آخرین گوشی سری ذن‌فون خواهد بود
یک رسانه تایوانی گفته است که ایسوس قصد دارد بخش «ذن‌فون» ZenFone خود را به طور کامل تعطیل کند. منابع این بخش در عوض با تغییر ساختار داخلی به بخش گوشی‌های ROG تخصیص داده می‌شوند.

شهرآرانیوز - سری گوشی‌های ZenFone ایسوس با وجود مشخصات مشابه رقیبانش مثل آن‌ها فروش نداشته‌اند، اما این گوشی‌ها جایگاه خودشان را در بازار ایجاد کرده‌اند؛ آن‌ها جزو معدود گوشی‌های هوشمند بازار با جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هستند. به نظر می‌رسد کسانی که دنبال خرید این گوشی هستند باید زودتر تصمیمشان را بگیرند، زیرا ZenFone ۱۰ ایسوس می‌تواند آخرین گوشی این سری باشد.

یک رسانه خبری تایوانی گزارش داده است که ایسوس قصد دارد بخش گوشی‌های هوشمند خود را در یک واحد ادغام کند. در حال حاضر، ایسوس گوشی‌های هوشمندش را با برند‌های ROG و ZenFone به فروش می‌رساند. ایسوس با یک بازسازی اولیه دو سری را زیر چتر ROG ترکیب می‌کند. بسته‌شدن ابزار بوت‌لودر ایسوس احتمالاً یکی از اولین نشانه‌های نابودی سری ZenFone بود.

از بین‌رفتن سری ZenFone، علاقه‌مندان به گوشی‌های کوچک را ناراضی خواهد کرد. اپل هم با کنار گذاشتن کامل آیفون‌های مینی، گزینه‌های کم‌تری برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند جمع‌و‌جور هستند، باقی گذاشت. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی آیفون SE ۴ مدل ۲۰۲۵ نیز قرار است به پنل ۶.۱ اینچی تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->