پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در حرم مطهر رضوی احضار سفیر چین به وزارت امور خارجه (۱۳ خرداد) ادعای نماینده مجلس: جزئیات خرید سربازی به‌زودی اعلام می‌شود ویدئو | مستند «عاشق خمینی(ره)» محمود صادقی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرد + فیلم فیلم | محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد + صحبت‌ها و حواشی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد + فیلم آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد
سرخط خبرها

افتتاح ۹هزار و ۴۷۷واحد مسکونی پروژه نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۱۱۵۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
افتتاح ۹هزار و ۴۷۷واحد مسکونی پروژه نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
صبح امروز و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، ۹هزار و ۴۷۷واحد از طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۹ هزار و ۴۷۷ واحد مسکونی در استان  و آیین افتتاح و بهره برداری  از صد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، حسن موحدیان رییس شورای اسلامی شهر مشهد، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد، حجت الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد و ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و دیگر مدیران و مسئولان شهری برگزار شد.

مهرداد بذرپاش وزیر وزارت راه و شهرسازی در ابتدای این مراسم اظهار کرد:قرار شد افتتاح پروژه مسکن را در سراسر کشور همزمان با هفته دولت داشته باشیم و انشالله با شتاب و همکاری استانداران و مدیران استانی بتوانیم شاهد افتتاح این چنین پروژه‌های هر سه ماه یکبار باشیم. کمک‌های دولت سبب شد که بتوانیم در حال تکمیل پروژه‌ها باشیم.

در ادامه یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به این موضوع که همزمان تصاویر به صورت زنده از سایتی بخش می‌شود که قرار است مورد بهره‌برداری قرار گیرد و دو واحد از آن به متقاضیان تقدیم شود، اظهار کرد: سهم استان خراسان رضوی از نهضت ملی مسکن ٣٩١ هزار واحد مسکونی است که از این تعداد ١٩۵ هزار به عنوان مسکن حمایتی در دستور کار قرار گرفته است  و در این بخش ١٢۶ هزار واحد تایید نهایی دارد.

وی با بیان اینکه هر مولفه برای بخش مسکن حمایتی در دستور کار جدی ما قرار دارد، گفت: اولین مولفه تامین زمین است و در حال حاضر بیش از ۴ هزار هکتار زمین برای ١٨٠ هزار واحد تامین شده که به صورت مستقیم یا به عنوان گروه‌های ساخت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و یا به صورت مجتمع سازی و انبوه سازی استفاده خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: موضوع آماده سازی یکی از مولفه های بسیار مهمی است که هم اکنون ١٨٩ سایت تحت برنامه آماده سازی قرار دارد.موضوع تامین زیر ساخت به صورت همزمان حائزاهمیت است که به آن پرداخته می‌شود. تسهیلات موضوع جدی است که تلاش می‌کنم تامین شود، همچنین تاکید و پیگیری مرکز تقاضای جدی ما است.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه پروانه رایگان با ۶۵ شهرداری توافق شده است و در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد، ادامه داد: خدمات نظام مهندسی و بیمه در حال مدیریت است. مولفه‌های ساخت دارای اهمیت  هستند و در دستور کار جدی استان‌ها قرار دارد، امروز ٩ هزار  و ۴٧٧ واحد افتتاح و قابل بهره‌برداری است و  همچنین ١٢٠ هزار واحد در محدوده حاشیه شهر تقدیم متقاضیان خواهد شد. 

استاندار خراسان رضوی گفت: از این ١٢٠ هزار واحد سهم حوزه بازآفرینی ۵۶ هزار، حوزه خود مالک ٧۵ هزار و حوزه روستایی ۶۴ هزار واحد است. عملیات اجرایی بیش از ٢٣ هزار واحد انجام شده است. همچنین در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز باید گفت که دو هزار و ٢٩٧ واحد تایید نهایی شده که از این تعداد هزار و ۴٨۴ واحد واگذار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->