ایران در رتبه ۷۹ تولید محصولات ارگانیک در دنیا نرخ طلا در بازار امروز مشهد (دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳) سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ + نحوه محاسبه سازِ ناکوک صاحب‌خانه‌ها برای مستاجران | قانون‌گریزی مالکان در تعیین اجاره‌بها برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه و کشت گلخانه‌ای در مشهد دهمین نمایشگاه تجهیزات و ملزومات منزل در مشهد برگزار می‌شود ترس جدید بورسی‌ها از دامنه نوسان | ریزش ۲۲ هزار واحدی بورس (۷ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۶.۵ درصدی سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی در خراسان‌رضوی مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی در کشور تا زمان آخرین بارندگی در استان (۷ خرداد ۱۴۰۳ ) آلمان بزرگ‌ترین واردکننده پسته ایران حباب سکه در سطوح بالا قرار دارد + جدول (۷ خرداد ۱۴۰۳) در ادامه نظارت‌ها بر بازار مسکن | پلمب ۲ مشاور املاک در مشهد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۷ خردادماه ۱۴۰۳) پیگیری طرح مسکن کارگری در معاونت اجتماعی وزارت کار چگونه ملک خود را با قیمت بالاتری بفروشیم؟ علت حساسیت بازار ارز نسبت به انتخابات ریاست مجلس چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) خصوصی‌سازی خودروسازان چگونه زمینه تخلفات بزرگ را فراهم می‌کند؟ پشت پرده افزایش قیمت محصولات ایران خودرو چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) استنکاف شرکت‌های بیمه از پرداخت خسارت تگرگ به خودرو‌ها در مشهد معافیت مالیاتی جدید تصویب شد ۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟
سرخط خبرها

معاون استاندار خراسان رضوی: ۱۰هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن واگذار می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۰۹۹۶
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
معاون استاندار خراسان رضوی: ۱۰هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن واگذار می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در سایت‌هایی که پیش‌رو بودند آماده‌سازی تمام و پیشرفت کار ساخت‌وساز زیاد بوده و بیش از ۱۰هزار واحد آماده تحویل است.

جواد خدایی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره آخرین وضعیت مسکن ملی در استان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۴۰میلیون مترمربع زمین در سطح استان خراسان رضوی تأمین شده است. این میزان ۱۵برابر اقداماتی است که برای مسکن مهر در استان انجام شده است.

وی گفت: این عدد معادل حدودا ۱۸۰هزار واحد مسکونی می‌شود و طبیعی است که بسیاری از آن‌ها در مراحل آماده‌سازی زمین است و هم‌زمان زیرساخت‌های آب و برق و گاز نیز در دست اجراست.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: در سایت‌هایی که پیش‌رو بودند آماده‌سازی تمام و پیشرفت کار ساخت‌وساز زیاد بوده و بیش از ۱۰هزار واحد آماده تحویل است. همچنین در بخش واگذاری زمین خراسان رضوی جزو سه استان برتر کشور است. در بخش روستایی نیز تاکنون حدود ۲هزارو۷۰۰قطعه زمین به مردم در روستا‌ها واگذار شده و در چند روز آینده نیز ۱۷هزار قطعه زمین دیگر در روستا‌ها واگذار خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: زمین‌ها به صورت ۹۹ساله و در ابعاد ۳۰۰تا۵۰۰متری به روستاییان واگذار می‌شود که این مورد هم برای نخستین بار در کشور اتفاق می‌افتد.

به گفته وی، این زنجیره خدماتی که صورت گرفته باعث شده است که بیش از ۹۰هزار پروانه ساختمانی داشته باشیم. در برخی از سایت‌ها مردم در خانه‌هایشان ساکن هستند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی سال۱۴۰۳ را سال شکوفایی نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: در استان خراسان رضوی تا دوسه هفته آینده پایان عملیات تأمین زمین و تا آغاز فصل زمستان نیز پایان عملیات آماده‌سازی زمین‌ها را اعلام خواهیم کرد. تا انتهای سال همه زمین‌ها باید زیر بار ساخت‌وساز برود.

وی افزود: تا امروز بیش از ۷هزار میلیارد تومان انعقاد تسهیلات بانکی داشته‌ایم و این درحالی است که هنوز به نقطه اوج نرسیده‌ایم. در بخش روستایی در سطح کشور بیشترین تسهیلات را ارائه کرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->