اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

منصوریان؛ بازنده بزرگ لیگ بیست و سوم

  • کد خبر: ۱۸۰۹۳۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
منصوریان؛ بازنده بزرگ لیگ بیست و سوم
سرمربی فولاد همه چیزش را در این باشگاه باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منصوریان در چند ماه گذشته آن‌قدر خام و کم‌تجربه عمل کرد که گویا مربی تازه‌کاری است غافل از اینکه او سابقه کارکردن در نیمی از تیم‌های لیگ برتری را دارد و در هرکدام از این باشگاه‌ها تجارب ارزشمندی را به‌دست آورده است.

او در شرایطی اواخر فصل گذشته راهی فولاد شد که از همان بازی اول با واکنش تند هواداران این تیم مواجه شد. اما با این حال او به کارش تا پایان فصل ادامه داد و بعد از آن هم لیست خرید خود را به مدیران فولاد داده و راهی تهران شد.

اما در همان اوایل تابستان بود که مدیریت باشگاه فولاد برای جذب مربی خارجی اقدام کرد و اصلا هم توجهی به لیست منصوریان نداشت. موضوعی که در رسانه‌ها نیز بازتاب زیادی داشت. منصوریان در واکنش به این ماجرا با افراد سیاسی و مدیرعامل کارخانه فولاد لابی‌های زیادی کرد تا در هر شرایطی در اهواز بماند.

او بعد از شروع لیگ متوجه شد که غیر اینکه باشگاه و هواداران پشت او نیستند، بازیکنان قدیمی تیمش هم دوست ندارند او بماند. به این خاطر سینا مریدی و محمد آبشک را هم کنار گذاشت.

اما سه باخت متوالی در رقابت‌های لیگ نه‌تنها کارنامه مربیگری منصوریان را زیر سوال برد بلکه باعث شد او زودتر از هر زمان دیگری حکم اخراجش در رقابت‌های لیگ برتر را بگیرد.  

در واقع همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا منصوریان فقط سه هفته در لیگ بیست و سوم مربیگری کند و این شکل برکناری او به حیثیت مربیگری‌اش ضربه زد.

بدون شک در این ماجرا خود منصوریان بیش از هر فرد دیگری مقصر بود و او اگر برای خودش و کارش ارزش بیشتری قائل بود، در همان تابستان تصمیم به جدایی از فولاد می‌گرفت تا حداقل عزت خودش را حفظ کرده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->