نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

افتضاح در مجمع انتخابات هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۰۸۰۹
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
افتضاح در مجمع انتخابات هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی
مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی برگزار شد و مجمع به دور دوم انتخابات کشیده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخابات هیئت ناشنوایان خراسان رضوی با حضور مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان، علیرضا تاج‌فیروز، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اعضای مجمع ظهر امروز ۲شهریورماه، با دو ساعت تعویق برگزار شد.

در این مجمع محمدرضا شیخ‌زاده، رئیس اسبق هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی و تک کاندیدای ریاست هیئت ناشنوایان استان موفق به جلب اکثر آرا نشد و به گفته مدیران مجمع انتخاباتی در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

در دور اول انتخابات از مجموع ۱۳نفر ۶نفر رای مثبت و ۷نفر رای پوچ در گوی انداختند که به علت عدم جلب اکثر آرا انتخابات به دور دوم کشیده شد. در دور دوم انتخابات آرای مثبت با کاهش روبه‌رو شد و در نهایت با جلب ۵رای مثبت و ۸رای منفی انتخابات در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان: فعلا برای خراسان رضوی برنامه‌ای نداریم

مهران پیشه‌گران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ناشنوایان خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان گفت: آقای شیخ‌زاده در این مدت زحمات بسیاری کشیدند و در استان‌ها رئیس هیات که تا این اندازه ارتباط خوبی با فدراسیون داشته باشد ندیده‌ام. وی با اشاره به شرایط مجمع هیات ورزش ناشنوایان خراسان رضوی گفت: در تمام استان‌ها همین وضعیت وجود دارد چرا که کسی پای کار ورزش ناشنوایان نمی‌آید و واقعا کار ورزش ناشنوایان دشوار است. ناشنوایان یک هیات نیست بلکه تشکیلات است. باید هرچه زودتر انتخابات برگزار شود که این هیات بی سر و سامان نماند. با شرایط موجود فعلا نمیتوانم روی خراسان رضوی برنامه ریزی کنم.
پیشه‌گران در پایان افزود: کسب درآمد برای ورزش ناشنوایان بسیار دشوار است و چندین برابر کار کردن می‌طلبد. امید است که اعضای مجمع باز هم به فکر هیات استان باشند، چون خراسان از فعال‌ترین هیات‌های ماست.

تاج‌فیروز: تحت هیچ شرایطی مجمع تک کاندیدا برگزار نمی‌کنیم

علیرضا تاج فیروز در این مجمع انتخاباتی بی پایان با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی مجمع تک کاندیدا برگزار نمی‌کنیم، گفت: هر فردی برخی کاستی‌ها دارد که با حسن اخلاق پوشیده می‌شود، اگر فرد شبانه روز کار کند و حسن اخلاق نداشته باشد این یک کاستی جدی است.
وی افزود: به زودی ثبت‌نام‌ها آغاز و دوباره مجمع برگزار خواهد شد، اما ناگفته نماند که آقای شیخ‌زاده یکی از هیئات فعال و پرتلاش هستند. کمتر هیات ورزشی داریم که با وجود تمام کاستی‌ها پای کار هیات فعالانه ادامه دهد و از برخی وظایف با آغوش باز استقبال کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->