حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«مشهد» میزبان چهارمین المپیاد کشوری استعدادیابی دوچرخه‌سواری

  • کد خبر: ۱۷۹۸۸۵
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
«مشهد» میزبان چهارمین المپیاد کشوری استعدادیابی دوچرخه‌سواری
چهارمین المپیاد کشوری استعدادیابی دوچرخه‌سواری از عصر امروز به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، چهارمین المپیاد استعدادیابی دوچرخه‌سواری کشور، از روز شنبه ۲۸مرداد۱۴۰۲ در بوستان غدیر مشهد شروع می‌شود. این دوره از رقابت‌ها برای نوجوانان متولد۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ برگزار می‌شود و در پایان استعداد‌های برتر برای حضور در اردو‌های ملی و کشوری فراخوانده می‌شوند. براین اساس و باتوجه به اعلام آمادگی تیم‌های مختلف، ۳۵۰ورزشکار در قالب ۳۰استان از امروز رقابت‌هایشان را در چهاررشته مختلف شروع می‌کنند. بدین‌ترتیب باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در روز‌های یکشنبه و دوشنبه مسابقات پسران و بعد از آن رقابت دختران برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه روز پنجشنبه است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی: پیست‌های تخصصی را در بوستان‌های شهری احداث می‌کنیم

مجید طهوریان‌عسکری، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی، گفت: تلاش‌های مختلفی در ۱۰ماه گذشته در هیئت دوچرخه‌سواری داشتیم و تمام برنامه‌هایمان را در این مدت گذاشتیم که در دو سطح همگانی و حرفه‌ای فعالیت کنیم. در ماه گذشته ۱۳مدال مختلف در مسابقات و اعزام‌های کشوری کسب کردیم که انصافا راضی‌کننده است. حوزه‌های زیرساختی را مدنظر داریم و در گوشه‌های مختلف شهر برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی و استفاده پیست‌های دوچرخه‌سواری اجراکردیم. در بوستان خورشید چند پیست و سایت تخصصی دوچرخه‌سواری را طراحی و اجرا کرده‌ایم و برنامه‌های مشابهی را هم برای بوستان غدیر داریم.
وی در ادامه به آمادگی تیم استان برای شرکت در این دوره از المپیاد کشوری استعدادیابی هم اشاره کرد و گفت: برای آمادگی تیم استان چند روزی می‌شود که اردویی را برگزار کرده‌ایم و امیدوارم خوش‌رنگ‌ترین مدال‌های این دوره را برای استان خراسان کسب کنیم. انصافا یک کار عملیاتی ویژه را در این مدت در حوزه اجرا انجام دادیم که به جرئت می‌گویم بی‌نظیر بود و امیدوارم تمام ورزشکارانی که وارد این المپیاد می‌شوند، علاوه بر لحظات مفرح ورزشی که در انتظارشان است، زیارت خوب و خاطره‌انگیزی را هم تجربه کنند.

نماینده فدراسیون دوچرخه‌سواری: میزبانی مشهد بی‌نقص بود

رنجبران، نماینده فدراسیون دوچرخه‌سواری در ابتدای این نشست خبری ضمن تقدیر از شرایط میزبانی شهر مشهد گفت: تشکر می‌کنم از میزبانی خوب شهر مشهد که چنین فضا و موقعیتی را ایجاد کرده‌است؛ محل خوابگاه، پذیرایی و ... بسیار عالی و بی‌نظیر بود و من تعجب کردم از این همه کار درست و کارشناسی‌شده‌ای که بدون هیچ نقصی انجام شده بود. وی در ادامه افزود: امیدوارم این مسابقات بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شود و تیم‌ها بدون اینکه مشکلی برایشان به‌وجود بیاید به شهرهایشان برگردند.

رنجبران درخصوص شرایط برگزاری مسابقات هم گفت: مسابقات به ترتیب در رشته‌های ۲۰۰متر، کوهستان، ۲۰۰۰متر و دور حذفی برگزار می‌شود. این نکته را هم باید ذکر کنم که بعد از بازبینی مسیر‌های مسابقه شاید نهایتا ۲یا۳درصد تغییر در مسیر داشتیم که این عدد اصلا قابل توجه نیست.

مدیر کمیته استعدادیابی فدراسیون: وظیفه ما شناسایی برترین‌ها در کشور است

ریحانه طالبی، نماینده فدراسیون دوچرخه‌سواری و مدیر کمیته استعدادیابی فدراسیون هم در این نشست حاضر بود و ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی شهر مشهد گفت: یکی از اتفاقات خوب و ارزشمندی که در این دوره رقم خورده، فاصله کم خوابگاه تا محل مسابقات است که کمک زیادی به ورزشکار می‌کند تا با نهایت آمادگی و بدون دغدغه در مسابقه حاضر شود.

طالبی در ادامه افزود: یکی دیگر از موارد فوق‌العاده‌ای که وجود داشت راه‌اندازی مسیر کوهستان بود. مسیر کوهستان در این بوستان وجود نداشت و در چند روز ساخته شد و انصافا این یک کار کم‌نظیر و خاص است.

مدیر کمیته استعدادیابی فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در پایان متذکر شد: در سه دوره قبلی استعداد‌های خوبی شناخته شدند که  لیلی حیدری که اتفاقا از استان خراسان هم هست پیش از این از دل اردو‌های استعدادیابی برآمده است. ما وظیفه داریم استعداد و تخصص ورزشکاران را شناسایی کنیم و آن‌ها را به اردو‌های مختلف تیم ملی دعوت کنیم تا علاوه بر پشتوانه‌سازی، از ورزشکارانمان هم حمایت کرده باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->