رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مدرسه رسانه ویژه طلاب و روحانیون خراسان رضوی دایر شد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۷۱۶
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
مدرسه رسانه ویژه طلاب و روحانیون خراسان رضوی دایر شد+ فیلم
دوره توانمندسازی رسانه‌ای ویژه روحانیون و طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی در قالب مدرسه رسانه در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دوره توانمندسازی رسانه‌ای سلمان با حضور ۱۲۰نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان در مرکز سالن همایش‌های روزنامه قدس به همت مرکز ارتباطات و رسانه حوزه علمیه خراسان رضوی در حال برگزاری است.

مدیر ارتباطات و رسانه حوزه علمیه خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: هدف از اجرای این دوره، عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تبلیغ در فضای رسانه است که در دیدار با طلاب تاکید داشتند است.

حجت الاسلام احسان کفشدار طوسی از ادامه دار بودن این دوره خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این دوره در سطوح مختلف مقدماتی و تخصصی است و این اتفاق در دیگر مدارس علمیه و به صورت متناوب صورت خواهد گرفت.

کفشدار طوسی تاکید کرد: این دوره ناظر به عملیات است تا افرادی که در این دوره شرکت کردند بعد از طی دوره‌های مقدماتی، تکمیلی پیشرفته و مهارتی در نهایت به تیم‌های حرفه‌ای و استارتاپی رسانه‌ای مربوط به حوزه علمیه و آزاد برای همکاری معرفی می‌شوند.

وی همچنین افزود: دستاورد‌ها و تولیدات رسانه‌ای فعالان حوزه علمیه به جشنواره‌ها نیز معرفی و به نمایش گذاشته خواهد شد و آثارشان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

آموزش های رسانه ای یکی از ضروریات مهم برای طلاب و روحانیون

دبیر اجرایی این دوره نیز در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: این دوره به مدت ۵ روز با نام دوره توانمندسازی سلمان توسط مدیریت رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان رضوی طراحی شده است که تا ۲۸مرداد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسین غنچه با بیان این مطلب که این دوره در سطح عمومی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اصول خبرنویسی، تحلیل خبر، سواد رسانه، هوش مصنوعی، داده کاوی و موشن گرافی از جمله سرفصل‌های این دوره است.

وی ادامه داد: آموزش های رسانه ای یکی از ضروریات مهم برای طلاب و روحانیون به شمار می رود به ویژه اینکه در فضای رسانه ای فعلی باید روحانیون و طلاب حضور جدی داشته باشند و با بخش های مختلف رسانه آشناشوند. آنچه که مهم است این که دشمن با جنگ رسانه ای ورود پیدا کرده است و روحانیون و طلاب نیز باید در این جبهه برای مقابله با دشمن و انتقال مفاهیم دینی و انقلابی از طریق رسانه فعالیت جدی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->