وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم
سرخط خبرها

معاون وزیر ارتباطات: پست همه گذرنامه‌های ویژه اربعین را تحویل داد

  • کد خبر: ۱۷۹۶۶۸
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
معاون وزیر ارتباطات: پست همه گذرنامه‌های ویژه اربعین را تحویل داد
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: همه گذرنامه‌های درخواستی ویژه سفر اربعین اکنون به متقاضیان تحویل داده شده و از این بابت شرکت پست جمهوری اسلامی هیچ تأخیری نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود لیایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از شرکت پست تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فرآیند توزیع گذرنامه بین ۴۸تا۷۲ساعت طول می‌کشد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه از متقاضیان تمدید یا صدور گذرنامه برای سفر به کربلا خواسته بودیم برنامه کاری خود را به روز‌های پایانی محول نکنند، اما با کمال تأسف برخی تعلل‌ها موجب ایجاد ترافیک کاری شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: با این حال به محض دریافت گذرنامه ازسوی نیروی انتظامی، آن را به صاحبانش تحویل و شرکت ملی پست تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هم‎‌‌وطنان را با ۷۵درصد تخفیف انجام می‌دهد تا سهمی هرچند کوچک در این حرکت مذهبی داشته باشد.

لیایی در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع تغییر نام خیابان‌ها و اماکن یا نام‌های جدیدی که به دلیل توسعه شهری ممکن است برای شهروندان به وجود آید، اظهارکرد: هر چند وظیفه شرکت پست "به‌روزرسانی آدرس‌هاست"، اما تا زمانی‌که شهرداری‌ها نقشه‌ها و اسامی جدید تغییر یافته یا ایجاد شده محله‌ها و خیابان‌ها را برای ثبت به ما تحویل ندهند، کاری از دست ما برنمی‌آید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: از ابتدای امسال ۲میلیون و ۲۰۰هزار نفر در کشور از سرویس «احراز نشانی» استفاده کرده‌اند و استقبال از این سرویس چشمگیر است.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیرو یا تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکت پست بیان داشت: برای تبدیل وضعیت نیرو‌ها تابع قوانین ملی هستیم.

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به هدف خود از سفر به تربت‌حیدریه گفت: روز گذشته به صورت سرزده به استان خراسان جنوبی رفتیم و امروز نیز به شهر‌های گناباد و تربت‌حیدریه در استان خراسان رضوی آمدیم تا ضمن شنیدن درخواست‌های مردم از کمبو‌ها و مشکلات همکاران خود نیز باخبر شویم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->