اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

یک امتیاز از یک بازی ضعیف برای فرش آرا

  • کد خبر: ۱۷۹۶۵۳
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
یک امتیاز از یک بازی ضعیف برای فرش آرا
نماینده فوتسال مشهد در روزی که نه خودش خوب بود نه حریفش، دست خالی از اراک برنگشت.

هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال کشور دیروز به پایان رسید. در هفته‌ای که مس سونگون به صدرنشینی مقتدرانه‌اش ادامه داد و کراپ الوند قعرنشین شگفتی‌ساز مسابقات بود، تیم فوتسال فرش‌آرا به دومین تساوی‌اش دست یافت. تنهانماینده استانمان در لیگ‌برتر فوتسال که در دو هفته گذشته یک تساوی به سفیر گفتمان تهران در مشهد داده و یک برد شیرین برابر فولاد زرند در کرمان به دست آورده بود، دیروز به دومین تساوی‌اش رضایت داد.

شاگردان محسن حسن‌زاده این هفته مهمان تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده ایرالکوی اراک بودند و با گل‌های سجاد امانی و حمید قهرمانی دو گل میزبانشان را پاسخ دادند تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ تمام شود. با این نتیجه، تیم فرش‌آرا در پایان هفته سوم لیگ‌برتر با پنج امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. این تیم سه‌شنبه هفته آینده طبق قرعه در مشهد میزبان تیم فوتسال آناصنعت قم خواهد بود؛ تیمی که با یک امتیاز بیشتر از فرش‌آرا در مکان پنجم قرار دارد. آن‌ها این هفته موفق شدند تیم فولاد زرند، حریف هفته قبل فرش‌آرا را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست بدهند.

تقسیم امتیازات یک بازی ضعیف

بازی فرش‌آرا و ایرالکوی اراک را به‌جرئت می‌توان یکی از بازی‌های ضعیف این هفته لیگ قلمداد کرد؛ مسابقه‌ای پایین‌تر از سطح لیگ‌برتر که اشتباهات فردی بازیکنان در آن بیداد می‌کرد و در همه چهل دقیقه مفید بازی چهار حرکت تیمی خوب از دو تیم دیده نشد. در روزی که بازیکنان هر دو تیم فقط فیزیکی بازی می‌کردند و از ظرافت‌های تاکتیکی فوتسال خبری نبود، چهار گل بازی روی خلاقیت و تکنیک فردی بازیکنان و صدالبته واکنش‌های ضعیف دروازه‌بانان به ثمر رسید، وگرنه در این بازی چیزی که بیشتر به چشم آمد، لورفتن توپ و دست‌به‌دست‌شدن بی‌حاصل آن بین بازیکنان دو تیم بود.

روی یکی از همین اشتباهات گل اول بازی را سجاد امانی وارد دروازه خالی کرد و سپس این ایرالکو بود که روی یک کرنر لاب و سپس یک شوت از زاویه بسته از مهمانش پیش افتاد. در ادامه و درحالی‌که بازی بی‌برنامه و بی‌حساب‌وکتاب پیش می‌رفت، باز هم یک اشتباه بزرگ این‌بار از طرف بازیکنان اراکی فرصت یک مصاف تک‌به‌تک را به حمید قهرمانی داد که او هم با یک چیپ زیبا که البته با اشتباه جاگیری دروازه‌بان همراه بود، دروازه را باز و بازی را مساوی کرد.

هفته کم‌فروغ خراسانی‌ها

خیل بازیکنان خراسانی لیگ این هفته هم برای تیم‌هایشان به میدان رفتند، اما چندان موفق نبودند. بهترین آن‌ها بهروز عظیمی، بازیکن تربت‌جامی مس سونگون، بود که این هفته هم در جریان پیروزی مقتدرانه تیمش گل‌زنی کرد. علی ابراهیمی که همراه با محمد پیکان دو بازیکن مشهدی تیم ایرالکوی اراک هستند، دیروز گل دوم تیمش را به فرش‌آرا، تیم سابق خودش، زد تا تنهاخراسانی‌های گل‌زن این هفته لیگ این دو بازیکن باشند.

خراسانی‌های ناکام این هفته هم علی اکرمی، علی ابراهیمی و قدرت بهادری در کراپ الوند بودند که این هفته هم تیمشان باخت تا در عین ناباوری قعرنشین جدول لیگ این تیم پرستاره و مدعی قهرمانی باشد. با این همه صفت ناکام‌ترین بازیکن خراسانی این هفته و شاید لیگ امسال به مهدی جاوید برسد که با حکم کمیته انضباطی نقره‌داغ شده و چهار ماه باید بیرون از فوتسال باشد.

این یعنی که بیش از نیمی از لیگ امسال برای این بازیکن که پنج‌بار آقای گل فوتسال ایران شده از دست رفته است که نمی‌تواند معنایی جز ناکامی مطلق داشته باشد. بهمن جعفری و امیرحسین داوودی هم این هفته با تیمشان گیتی‌پسند، تیم صنایع هرمزگان را که سروش احمدنیا را در اختیار داشت، ۵ بر ۲ شکست دادند که البته در این جشنواره گل سهمی نداشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->