ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره
سرخط خبرها

تبریز، میزبان دوئل بزرگ

  • کد خبر: ۱۷۹۵۰۵
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
تبریز، میزبان دوئل بزرگ
پرسپولیس و تراکتور بازی ۶ امتیازی هفته دوم را برگزار می‌کنند

هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر درحالی از دیروز با دو دیدار آغاز شد که مهم‌ترین جدال این هفته بدون شک امروز از ساعت ۱۸:۴۵ در تبریز و بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس برگزار خواهد شد؛ دو مدعی قهرمانی که در وضعی متفاوت به مصاف هم می‌روند و می‌خواهند در این دیدار شش‌امتیازی، به هرشکل ممکن پیروز شوند.

حاصل کار پرسپولیسی‌ها سه امتیاز از جدال هفته اولشان با آلومینیوم بود و حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی دومشان آزمون سختی را برابر تراکتور در پیش خواهند داشت. در طرف دیگر هم تیم پرمهره تبریزی که فصل را به بدترین شکل ممکن و با شکست سنگین برابر سپاهان آغاز کرد، اگر نتواند در دیدار با دیگر مدعی قهرمانی هم امتیازات لازم را به‌دست بیاورد، از همین ابتدای کار فاصله زیادی با صدر جدول پیدا خواهد کرد.

خط آتش، پاشنه‌آشیل سرخ‌ها

قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر با وجود پیروزی در هفته اول، هنوز با آن تیم سرحال و مطمئنی که طرف‌داران انتظار دارند، فاصله زیادی دارد. پاشنه‌آشیل سرخ‌پوشان هم به خط آتش آن‌ها برمی‌گردد، جایی که در هفته‌های گذشته آن‌ها در آن شاهد جدایی آل‌کثیر، پریرا و دیاباته بودند و به‌جای این سه نفر، فقط شهاب زاهدی به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شده است.

تک‌گل پرسپولیس در دیدار هفته نخست را هم علی نعمتی، مدافع آن‌ها، به ثمر رساند تا موفق‌نبودن خط حمله پرسپولیس زمزمه‌های احتمالی نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی را مطرح کند، اما گل‌محمدی همچنان قصد حمایت از او را دارد تا بتواند بازیکن تازه‌وارد تیمش را روزبه‌روز هماهنگ‌تر از گذشته با سایر بازیکنان در اختیار داشته باشد.

البته در روز‌های گذشته نام برخی مهاجمان خارجی ازجمله خلیفه کولیبالی در اطراف اردوگاه سرخ‌پوشان شنیده می‌شود، اما گل‌محمدی دست‌کم تا یکی‌دو هفته آینده چاره‌ای به‌جز تکیه بر همین بازیکنان فعلی نخواهد داشت. دیدار امروز سرخ‌پوشان در تبریز را باید نخستین محک جدی شاگردان گل‌محمدی در لیگ بیست‌وسوم به شمار آورد، جایی که پرسپولیسی‌ها در نبردی مستقیم با یکی از مدعیان قهرمانی، کاری دشوار در پیش خواهند داشت.

تراکتور آماده جبران مافات

بازی بزرگ هفته اول لیگ‌برتر با باخت ۳ بر ۱ تراکتور مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان همراه بود. تراکتور درحالی مقابل سپاهان شکست خورد که پاکو خمز، سرمربی این تیم، به‌هیچ‌وجه از عملکرد بازیکنانش راضی نبود و جابه‌جایی‌های بزرگ نقل‌وانتقالات تابستانی باشگاه را در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان چندان موفقیت‌آمیز ندانست.

باخت به سپاهان نه‌تن‌ها برای سرمربی این تیم گران تمام شد، بلکه باعث تشکیل جلسه هیئت‌مدیره تراکتور نیز شد؛ نشستی که نظرات محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه، نیز در آن اظهار شد و ضمن بررسی دلایل باخت تیمش، تصمیمی متفاوت گرفته شد. حساسیت زیاد بازی‌های ابتدای فصل تراکتور و همچنین توجیه این شکست به‌دلیل ناهماهنگی بین بازیکنان، باعث شد آن‌ها حمایت کامل خود را از تیم ادامه دهند. سرخ‌پوشان تبریزی که حالا باید مقابل پرسپولیس دومین بازی لیگ را برگزار کنند که حساسیت بسیاری نیز دارد، می‌خواهند بدون توجه به شکست مقابل سپاهان به میدان بروند.

جذب شجاع خلیل‌زاده، عارف آغاسی، سعید آقایی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، حسین پورحمیدی، ادیب زارعی، عارف رستمی و... با هزینه‌های سنگین مالک باشگاه همراه بود، اما آن‌ها نتوانستند در نخستین بازی کاری کنند و تماشاگر باخت تیم بزرگ تبریز بودند. حالا پرشور‌های تبریزی امیدوارند با کسب پیروزی مقابل پرسپولیس روحیه ازدست‌رفته‌شان را دوباره پیدا کنند.

پاکو خمز، سرمربی تراکتور، درباره دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: هدف ما این است که صاحب توپ باشیم؛ توپ برای ما خیلی مهم است. در بازی مقابل سپاهان نتوانستیم حفظ توپ کنیم و بازی را باختیم. او تأکید کرد: من همیشه فقط برای برد وارد مسابقه می‌شوم. هیچ‌وقت به من یاد ندادند که برای مساوی یا باخت بازی کنم و همواره برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بازیکنانم نیز همین ذهنیت و ایده من را داشته باشند. سرمربی تراکتور یادآور شد: اگر مقابل پرسپولیس برای مساوی وارد زمین شوید، قطعا بازنده خواهید بود. ما همان کار فصل قبل را که مقابل هر رقیب و تیمی برای بهترین نمایش تیم داشتیم، دوباره انجام می‌دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->