نرخ رشد نقدینگی رو به کاهش گذاشته شد بخش‌نامه جدید وزارت کار درباره امکان شکایت قانونی کارگران در مشاغل سخت و زیان‌آور پیش‌بینی قیمت مسکن در سال جاری (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) آغاز فروش ثبت نام ۲ حلقه لاستیک دولتی به صورت آنلاین و تحویل درب منزل + جزئیات حداقل هزینه ساخت هر متر مسکن چقدر می‌شود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا در بازار جهانی امروز افزایش یافت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد هشدار سازمان بازرسی به بانک‌ها درباره سودسپرده‌ها چرا نشست شورای عالی کار برگزار نمی‌شود؟ خبر جدید از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱ خرداد زمان قطعی پایان تولید پژو پارس ایران خودرو | کدام خودرو جایگزین پارس می‌شود؟ ویدئو| رویداد «بودجه؛ ابرچالش حکمرانی» در مشهد برگزار شد پلمب ۴ سالن زیبایی در مشهد به دلیل گران‌فروشی (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) فهرست کالا‌های معاف از مالیات بر ارزش‌افزوده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + فهرست تغییرات اقلیمی مهم‌ترین تهدید برای محصول زعفران است قفل واگذاری زمین برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، در دولت سیزدهم شکسته شد طلا و سکه در بازار مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: شاهد رشد ۲۰ درصدی صادرات استان در دولت سیزدهم هستیم نرخ طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات نرخ اجاره‌بها در منطقه فرامرز عباسی مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه + جزئیات سرنوشت تعطیلی شنبه‌ها چه شد؟ + فیلم ایران در تولید گندم به پایداری رسید «اعتبار مالیاتی» ابتکار دولت برای حمایت از شرکت‌های  دانش بنیان‌ بازگشت طلافروش‌های مشهدی به بازار | پلمب‌ها باز شد
سرخط خبرها

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شایعه کمبود بنزین یا تصمیم بر گرانی آن را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۱۷۸۹۱۴
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شایعه کمبود بنزین یا تصمیم بر گرانی آن را تکذیب کرد
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شایعه کمبود یا گرانی بنزین را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در پی افزایش تقاضای مصرف بنزین و به دنبال افزایش سفرهای تابستانی در روزهای اخیر، فرایند تامین سوخت برخی جایگاه‌ها، با تاخیر مواجه شده است.

دولت هیچ برنامه‌ای در ارتباط با افزایش قیمت سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت ندارد و هیچ قانون و مصوبه‌ای در این راستا حاکم نیست. میزان مصرف بنزین در کشور در مقایسه با پارسال، روزانه ۱۳ میلیون لیتر افزایش یافته است.در تلاشیم تامین سوخت این جایگاه‌ها، با کمترین تاخیر، ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص جزئیات طرح سقف سوخت گیری و اینکه آیا قرار است تغییری در قیمت بنزین صورت بگیرد، گفت: براساس بند هـ تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲، به منظور بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، وزارت نفت از طریق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مکلف شده است تدبیری اتخاذ نماید که تا پایان شهریورماه ما بتوانیم حداقل ۹۰ درصد خودرو‌های بنزین سوز و ۹۵ خودرو‌های نفت گازسوزمان را مجاب کنیم که از کارت‌های سوخت مختص خودروی خودشان استفاده کنند.

وی افزود: به همین منظور از ابتدای سالجاری ما فرآیند تشویق مردم به استفاده از کارت شخصی را در سرلوحه کار خودمان قرار داده ایم و در دستور کار قرار گرفت.

نژادعلی گفت: با افزایش سفر‌های تابستانی، به دلیل اینکه بتوانیم توزیع یکنواخت در جایگاه‌های سوخت داشته باشیم و جلوگیری کنیم از تعطیلی جایگاه‌ها به دلیل اتمام سوخت، چون بارترافیکی در جاده‌ها عملاً افزایش پیدا می‌کند و نفتکش‌های سوخت رسان ممکن است با تاخیر به جایگاه‌های عرضه سوخت برسند، ما در هر نوبت برداشت از کارت‌های جایگاه‌های سوخت را بین ۳۰ تا ۴۰ لیتر درنظر گرفته ایم

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: در این فرآیند هیچ دلیلی بر اینکه واقعاً بخواهد قیمت سوخت، بنزین و یا نفت گاز در جایگاه عرضه تغییر کند نیست. دولت هیچ برنامه‌ای در ارتباط با افزایش قیمت سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت ندارد و همچنین هیچ قانون و مصوبه‌ای هم در این راستا حاکم نیست.

وی گفت: فقط ما به واسطه اینکه بتوانیم سوخت یکنواخت و یکپارچه‌ای را در همه جایگاه‌های عرضه سوخت داشته باشیم و بتواند توزیع به صورت یکنواخت باشد این اعمال سیاست را در جایگاه‌های عرضه سوخت پیاده سازی کرده ایم و از نظر برداشت سوخت هم برای ملت عزیز ایران هیچ محدودیتی به وجود نمی‌آورد.

منبع: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->